היישום אינו מחובר לאינטרנט

כניסת הבנקים לייעוץ הפנסיוני והשפעתם על ענף החיסכון ארוך

עבודה מס' 067580

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: פיתוח מוצר המתבסס על שני מוצרים עיקריים (ULIP ו- S.P.L) עבור חברת "מגדל".

8,810 מילים ,20 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

במהלך עבודתנו נתבקשנו לבחון את כניסת הבנקים והשפעתם לענף הביטוח בישראל. ראשית, ניסינו ללמוד את התהליך שהתרחש בשוק ההון לאחר רפורמת בכר תוך התמקדות בתקנות החדשות שהתווספו מעת לעת. בכדי להבין את ההשפעה העתידית של כניסת הבנקים יצאנו וחקרנו רפורמות זהות בשווקים דומים לאופי השוק הישראלי. מן המסקנות עלה כי במדינות צרפת, דרום קוריאה ואיטליה חל שינוי מהפכני מיום כניסת הבנקים לשיווק והפצת מוצרי הביטוח וכן גם בדעת הקהל והסתמכותם על ה- Bancassurance כ- One Stop Shop. על מנת לנסות לענות על הצורך שעתיד לבוא, פיתחנו מוצר המתבסס על שני מוצרים עיקריים (ULIP ו- S.P.L) שתפסו חלק נכבד מאפיקי החיסכון המוצעים ע"י ה-B.A. לאחר בניית המודל וסקירת הפן השיווקי נוכחנו לדעת כי המוצר אינו כלכלי לחברת הביטוח ולא יתאים לצורכי הלקוחות. בשלב האחרון, ראינו כי על אף חסרונות הקרן המבטחת קיימים יתרונות הניתנים לשימוש. להערכתנו, פוליסת החיסכון "מגדל קשת" בשילוב עם האלמנטים שהוצעו יכולה להוות כמוצר חלופי להפצה דרך הבנקים בעת כניסת ה-Bancassurance לשוק בישראל.

תוכן עניינים:
1. הקדמה - שוק החיסכון ארוך הטווח בישראל
1.1 חברות עיקריות, נתחי שוק ומוצרים פנסיוניים
1.2 רפורמת בכר ונגזרותיה
1.3 ניתוח S.W.O.T - חברת מגדל

2. סקירת שוק החיסכון ארוך הטווח במדינות בעולם
2.1 צרפת
2.2 דרום קוריאה
2.3 איטליה

3. סל המוצרים הנבחר
3.1 מוצר חיסכון ארוך הטווח - ULIP
3.2 מוצר ביטוחי טהור - S.P.L

4. המוצר הנבחר והצגת המודל העסקי
4.1 מוצר חיסכון קצר הטווח - קרן נאמנות מבטחת
4.2 הנחות המודל
4.3 הצגת המודל
4.4 מסקנות

5. סיכום והמלצות
6. ביבליוגרפיה
7. נספחים

קטע מהעבודה:

קרן נאמנות היא כלי שמטרתו השקעה משותפת בניירות ערך והפקת רווחים משותפת מהחזקתם ומכל עסקה בהם. ישנם מספר רב מאוד של קרנות נאמנות וכל אחת שונה מהשנייה במדיניות ההשקעה שלה, חלקם סולידיות וחלקם אגרסיביות וכל משקיע בוחר לעצמו את הקרן המתאימה לפי טעמיו הוא. הקרנות מתפרנסות על-ידי כך שהן גובות דמי ניהול שנתיים, שכיום עומדים בשיעור ממוצע של 2% בשנה מהסכום המנוהל.
הרעיון שלנו למוצר חדשני, הגיע מקריאת מאמרים על מוצרים ביטוחים בעולם בשילוב של חשיבה עצמית. השם החדש למוצר: "קרן נאמנות מבטחת". מהות הקרן המבטחת ביסודה היא לתת ערך מוסף למשקיע מעבר לערך ההשקעה המקובל בקרנות נאמנות סטנדרטיות. למעשה, ללקוח תהיה האפשרות לבחור ב-Rider ביטוחי של Risk בהסתמך על רכישת כמות מינימאלית של יחידות השתתפות בקרן.

תגים:

קרן נאמנות · ייעוץ פנסיוני

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "כניסת הבנקים לייעוץ הפנסיוני והשפעתם על ענף החיסכון ארוך", סמינריון אודות "כניסת הבנקים לייעוץ הפנסיוני והשפעתם על ענף החיסכון ארוך" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.