היישום אינו מחובר לאינטרנט

תקשורת בין תרבות הגברים לתרבות הנשים

עבודה מס' 066906

מחיר: 289.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ההבדלים הקיימים בין המינים, ניסיון למצוא פתרון כלשהו לבעיית התקשורת בין שתי התרבויות המדוברות, וניתוח הסרט "מה נשים רוצות".

15,877 מילים ,29 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

לתרבות הנשים מול תרבות הגברים הבדלים רבים ממגוון רחב של בחינות: ביולוגית, פסיכולוגית וכו'. מצד אחד, אלו שתי תרבויות שונות בעלות סגנון חיים שונה ,אך מצד שני, שתי התרבויות הללו שואפות להתחבר ולגשר על הפער. שתי התרבויות חייבות אם כן לחיות ב"שלום", לכן זו לא זכות אלא חובה לבדוק מהן אבני הנגף בתקשורת בין התרבויות הללו.

שאלות המחקר:
· דפוסי תקשורת אופייניים בין נשים לגברים
· זיהוי ואפיון תפקוד מגדרי, ניהולי במקום העבודה.
· מהן אבני הנגף בתקשורת בין נשים לגברים כפי שהן באות לידי ביטוי בסרט.
· אסטרטגיות לגישור.

מטרות המחקר:
הבנה מורחבת של ההבדלים הקיימים בין המינים, וכן טכניקות מעשיות לפתרון הבעיות המתעוררות עקב קיום אותם הבדלים.
הבנת התופעה העשויה לתרום לכלל בני האדם המחפשים קשר זוגי ואלה המצויים בכזה.
שיטת המחקר:
ניתוח תוכן בגישת המחקר האיכותי. הניתוח יתמקד בטקסט אחד הסרט "מה נשים רוצות".
מכיוון שמחקרנו עוסק בתקשורת בין תרבות הנשים לתרבות הגברים, החלטנו לחקור זאת בשני אופנים: על ידי ניתוח הסרט "מה נשים רוצות" ועל ידי הצגת שאלון קצר (המבוסס ברובו על הסרט) לקבוצת נשים ולקבוצת גברים בנוגע להבדלים בין המינים.

תוכן העניינים:
רציונאל
סקירת ספרות
מערך המחקר
שאלת המחקר
השערות המחקר
שיטת המחקר
המדגם
ניתוח כמותי
ממצאים
דיון
סיכום
ביבליוגרפיה.
נספח -שאלון

קטע מהעבודה:

הגדרה אנתרופולוגית: עפ"י גירץ (1999), הנשען על דעתו של מקס וובר, תרבות היא רשתות משמעות שטווה האדם בעצמו, זהו מדע פרשני , התרבות שוכנת במוחם ובליבם של בני האדם. התרבות מורכבת מסטרוקטורות פסיכולוגיות שבאמצעותן פרטים וקבוצות מכוונים את התנהגותם. תרבותה של חברה בנויה מכל מה שיש לדעת או להאמין בו כדי לתפקד באופן קביל על הפרטים של חברה זו. כפי שניתן לראות, כל ההגדרות לעיל מובאות מתחומים שונים העוסקים בשאלה מהי חברה. לכל תחום יש את הייחודיות שלו ,אך לכולם יש הגדרה בסיסית של תרבות האומרת, כי זהו אוסף של כל הערכים והאמונות של חברה מסוימת, שעל פיה החברים בה פועלים ומתנהגים.

תגים:

נשים · גברים · תקשורת · תרבות · הבדל מגדר

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תקשורת בין תרבות הגברים לתרבות הנשים", סמינריון אודות "תקשורת בין תרבות הגברים לתרבות הנשים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.