היישום אינו מחובר לאינטרנט

התנהגות ארגונית - חברת סאייטקס

עבודה מס' 066882

מחיר: 114.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תיאור סדרת ארועים היפותטיים שארעו במסגרת הארגון, אשר מנותחים לפי תיאוריות מרכזיות בהתנהגות ארגונית: מוטיבציה ומנהיגות.

5,657 מילים ,2004

תקציר העבודה:

ארוע זה עוסק בתחום ההתנהגות הארגונית, אשר עוסק מטבעו במכלול דפוסי ההתנהגות, הנורמות ושאר ההיבטים הארגוניים המתרחשים במקומות עבודה ובארגונים שונים, או במילים אחרות כל מה שמייצג את הצד ההתנהגותי. כבר הוכח לא פעם כי בלתי אפשרי להצליח בניהול ולעמוד במבחן התוצאה מבלי לתת את הדעת על הגורם האנושי. שכן ניסיון להנחיל ארגון דיקטטורי לא ישרוד לאורך זמן. כמובן שיש לזכור כי הכלים אשר עומדים לרשותנו במסגרת ארוע זה אינם מתמטיים או מדעיים, שכן מדובר בפרמטרים סובייקטיבים אשר יכולים (ובדרך כלל יהיו) להיות שונים מארגון לארגון, ובכל זאת אין ספק כי הללו מעניקים בסיס איתן ומוצק למנהלים ולעובדים כיצד להתמודד בסביבה ארגונית רופפת, לא וודאית ואשר זקוקה לרה-ארגון. מעסיק טוב ומוכשר ככל שיהיה לא יוכל לקדם את ארגונו בצורה טובה ויעילה מבלי להבין שהמרקם האנושי סביבו הינו בדרך כלל בעל מבנה התנהגותי שונה, ומכאן החשיבות הגדולה של נתינת הכלים ההתנהגותיים בידו.

מטבע הדברים, ארוע זה יעסוק במספר מוקדי עניין, אשר מהווים חלק בלתי נפרד מהתחום המורכב של התנהגות ארגונית: פסיכולוגיה - כגון מבנה האישיות של המעבידים והעובדים, סוציולוגיה - כגון יחסי החיברות בארגון, הפוליטיקה ועבודה בצוותים, יחסי עבודה - כגון כיצד מודיעים על ביטולי פרוייקטים או צמצוצי עובדים, כלכלת עובדים - כגון כיצד מתגמלים את העובדים על הישיגיהם וכו'.

קטע מהעבודה:

על-פי תיאוריית הצרכים של מאסלו, נבדוק אילו מהצרכים של יניב מסופקים ואילו לא:
1. הצורך הקיומי - מסופק, שכן יניב מרוצה מתנאי העסקתו. משכורתו יפה וכן הוא נהנה מהטבות במקום העבודה, כגון ארוחות צהריים במסעדות טובות וחדר כושר מסובסד.
2. צרכי ביטחון - בשלב בו החליט יניב לעזוב היה לו ברור כי מנהליו מרוצים מתפקודו ומעוניינים כי ישאר וימשיך בתפקידו, ולכן לא נשקפה לו סכנת פיטורים. מכאן, שצורך הביטחון גם כן היה מסופק.

תגים:

התנהגות ארגונית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "התנהגות ארגונית - חברת סאייטקס", סמינריון אודות "התנהגות ארגונית - חברת סאייטקס" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.