היישום אינו מחובר לאינטרנט

פילוח שוק, בחירת שוק מטרה ומיצוב עבור חברת "טראפיק"

עבודה מס' 066380

מחיר: 193.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח החברה והצעת אסטרטגיה.

3,789 מילים ,5 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

עבודה זאת עסקה בפילוח שוק, בחירת שוק מטרה ומיצוב בתחום הליסינג התפעולי עבור חברת "טראפיק". העבודה סקרה את הענף, את מצבה של החברה בענף, ולבסוף הצענו אסטרטגיה עתידית לחברה.
ענף הליסינג נמנה בין הענפים התחרותיים בישראל הן מבחינת המחיר והן מבחינת השירות. התחרות הקשה בענף באה לידי ביטוי בהורדת מחירים המוצעים ללקוח ובשחיקה ברווחים של חברות הליסינג. בתנאים אלו, מחד גיסא בולטים היתרונות של החברות הגדולות המנצלות את יתרונן בגודל המאפשר לתת הנחות גדולות יותר בסגירת עסקאות ומאידך גיסא גוברת החשיבות בעיני הלקוחות ובמיוחד ללקוחות המוסדיים לשירות כולל טוב.
"טראפיק" הינה חברה אשר נתפסת בידי לקוחותיה כאמינה ואשר מספקת שירות טוב,. החברה מפעילה אחד עשר סניפים להשכרה והחכרה תפעולית הפרוסים ברחבי הארץ ושלושה מוסכים מרכזיים שנותנים שירותי אחזקה לצי הרכב של החברה.

האסטרטגיה העסקית המוצעת לשנים הקרובות היא אסטרטגיה של גידול בהיקפי הפעילות.. אסטרטגיה זאת נדרשת כדי לשפר את מעמדה של החברה בשוק השכרות, נוכח ירידת הרווחים בענף. האסטרטגיה תתמקד כאמור בלקוחות הגדולים להם ציי רכב משמעותיים.
* מוצע כי החברה תיגש לכל מכרז לניהול צי רכב בהיקף של חמישים מכוניות ומעלה.
* תפרסם את עצמה יותר במדיות השונות: עיתונות,רדיו,ודרך אתרה באינטרנט.
* תפתח סניף באילת - עיר התיירות כדי להגדיל את נפח פעילותה.

תוכן העניינים:
תקציר מנהלים
מבוא
ענף הליסינג התפעולי בישראל
ההבדלים בין ליסינג מימוני לליסינג תפעולי
טראפיק
מודל פורטר
ניתוח PEST
ניתוח SWOT של טראפיק
בחינת אסטרטגיית MSTP של הארגון
פילוח שוק
שוק מטרה
מיצוב
תמהיל שיווק
סיכום והמלצות
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

ענף זה הוא מוותיקי הענפים במדינת ישראל. החברה הראשונה שהפעילה את שיטת השכרת הרכב בישראל הייתה חברת "הרץ" שהתחילה לפעול בישראל בשנת 1965.
לאחר שחברה בינלאומית זו החלה את פעילותה בישראל הצטרפו עוד חברות והגדולה שבהם זמן הייתה אוויס שגם היא כקודמתה הינה זכיין ישראלי שהפעיל בישראל את המותג הבינלאומי.
לאחר מספר שנים החלו שחקנים נוספים להיכנס לענף ובהם: אלדן, טריפטי, טראפיק, סע-גל,
ב- 1995 פרץ לשוק מוצר חדש ששמו ליסינג תפעולי.מוצר זה דומה להשכרת הרכב הרגילה אך מחירי השכירות החודשים נמוכים מכיוון שהלקוח מתחייב לשכור את כלי הרכב לתקופה של מינימום 24 חודשים ומה שמאפשר לחברת ההשכרה להעניק לו רכב חדש במחיר החזר הזדמנותי בהשוואה להשכרת רכב רגילה.

תגים:

ליסינג · תפעולי · רכב · תחבורה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פילוח שוק, בחירת שוק מטרה ומיצוב עבור חברת "טראפיק"", סמינריון אודות "פילוח שוק, בחירת שוק מטרה ומיצוב עבור חברת "טראפיק"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.