היישום אינו מחובר לאינטרנט

הפרסום לעולי חבר המדינות בישראל- האם פרסום ישראלי מובן ונתפס אצל העולים

עבודה מס' 066339

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מהן השפעותיהן של פרסומות בעלות גוון ישראלי\מערבי על דעותיו של הצרכן העולה החדש.

4,830 מילים ,38 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

הפרסום הוא אחד הגורמים המשפיעים ביותר בהתנהגות צרכנים ולכן הוא חייב להיות בעל השפעה מירבית. ישנם מספר רב של משתנים המשפיעים על אפקטיביות הפרסום. אחד מהם הוא הקשר שלו לחברה ולהתנהגות החברתית, כמשפיעים על התנהגות הצרכנים.
Winsted (1997) הגדיר התנהגות צרכנים כהתנהגות המכוונות לסיפוק צרכים ומונעת על ידי המוטיבציה. גבע (1994) מציינת, כי קיים קשר בין תמהיל השיווק לסוגיו לבין רמת מעורבות הלקוחות בעקבותיו, ואם הלקוחות לא מבינים את הפרסומות, הרי יצא שכרו בהפסדו.
תרבות היא צורת ההתנהגות המיוחדת לכל עם ועם, או למעשה לכל קבוצה שיחדה לעצמה תרבות מסוג מסוים. התנהגות תרבותית מסבירה, בין השאר, מה המרכיבים של תרבות אשר יכולים לבוא לידי ביטוי בצורה זו או אחרת בעתיד בכל נושא שהוא, וכמובן גם בפרסום. לכל עם ולכל אומה יש את מנהגיו, תרבותו ומסורתו אותה הוא מכיר ומוקיר שנים רבות. תרבות זו מעוגנת בכללי המוסר החברתיים אותן הוא מכיר, בכללי דת ומסורת עליהם הוא אמון וכן במנהגיהם אשר נשתרשו במשך השנים, ואין איש יודע את מקורן. תרבות זו והתנהגות זו יכולים לבוא לידי ביטוי, הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך, בצורה של תרבות אחרת בצורה סובייקטיבית או לכל תרבות בצורה אובייקטיבית (Schmitt, 1998).

מטרת העבודה היא לבחון, מבחינה תיאורית ואמפירית, כיצד מסרים חברתיים ושפה עברית בפרסומות משפיעים על עולים חדשים (במקרה שלנו עולים מרוסיה לשעבר, היום חבר המדינות). ההנחה הבסיסית היא כי אם בפרסומת ישולבו מאפיינים "רוסיים", הם ישפיעו יותר על הקוראים מאשר פרסומות שלא כוללים מאפיינים דומים.
על מנת לבחון הנחות אלו אחלק פרסומות למספר אנשים ואבחן את מידת זכירתם ומידת התרשמותם מהמודעה.

תוכן עניינים:
1. מבוא
1.1 מטרת העבודה
2. סקירת הספרות
2.1 תפיסת הפרסומות ע"י הפרט
2.2 נאמנות הצרכנים
2.3 השפעת התרבות על הרגלי הקניה
2.4 מעורבות בעקבות הפרסומת
2.5 השערות המחקר
3. מחקר אמפירי
3.1 מטרת המחקר
3.2 אוכלוסיית המחקר והמדגם
3.3 מגבלות המחקר
3.4 המשתנים
3.5 כלי המחקר
4. תוצאות המחקר
5. סיכום העבודה
6. ביבליוגרפיה
7. שאלון

הערת מערכת: הפרסומות עצמן אינן כלולות בעבודה.

קטע מהעבודה:

החוקרים ג'ייקוב ג'ייקובי ווין הוייר (JAKOBY&HOYER,1982 ) בחנו במחקר מקיף את סוגיית ההבנה או אי ההבנה בפרסום. השאלה המרכזית שעמדה לפני החוקרים היתה האם קיימת אי הבנה רבה יותר לגבי תשדירי פרסום מאשר לגבי צורות תקשורת המונים אחרות?
הבסיס התיאורטי של מחקרים נשען על ספרות מקצועית בתקשורת ומלמד שאי הבנה היא תופעה שכיחה בתהליך תקשורת ובאה ליד ביטוי בפיענוח לא נכון או בפיענוח לא מדויק של המסר. תאוריות שונות בתקשורת מצביעות על דרגות שונות ברצף של אי הבנה: החל מאי הבנה מוחלטת- עד מידע במסר לא מובן, דרך הבנה חלקית- חלק מהפרסום מובן וחלקו לא ועד הבנה מוחלטת- כל המסר מובן.

תגים:

עולים · מרוסיה · ברית · המועצות · פרסום · צרכן · עולה · חדש

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הפרסום לעולי חבר המדינות בישראל- האם פרסום ישראלי מובן ונתפס אצל העולים", סמינריון אודות "הפרסום לעולי חבר המדינות בישראל- האם פרסום ישראלי מובן ונתפס אצל העולים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.