היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין שכר, יחס ממונים ושביעות רצון בקרב עובדים זרים בענף הבניה (הצעת מחקר)

עבודה מס' 065989

מחיר: 216.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הקשר בין שביעות הרצון של העובדים (והגורמים העיקריים התורמים לשביעות רצון זו) לתפוקה גבוהה

3,181 מילים ,16 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

העבודה היא אחת הפעילויות המרכזיות של החיים, אנו עוברים את רוב שנות חיינו ונמצאים בעבודה רוב שעות היום. אי לכך לעבודה, ובעיקר לאיכות חיי העבודה יש חשיבות מכרעת בכל הנוגע לטיב עבודתו של העובד ולשביעות רצונו. איכות חיי העבודה תורמת לשביעות רצונו של העבודה, ויש להניח כי גם על תפוקתו. עובדים זרים, נשואי עבודה זו, קיימים כמעט בכל מדינה מודרנית ופותחת, אשר, בשל תנאי המחיה בה ואפשרויות ההעסקה, העובדים מגיעים ממדינות נחשלות יחסית למצוא את פרנסתם בה, ולעיתים להגר אליה.

החברה עליה יערך המחקר היא חברת מ.י. דביר בע"מ החברה הינה חברה משפחתית הפועלת בענף הבניה כחברה מבצעת ומתכננת.
ההררכיה הארגונית בחברה ברורה: יש מנכ"ל שהוא המייסד, יש חשב ומנהל כספים, ישנם מהנדסים, ישנם אנשי שטח וישנם מתכננים. עורך המחקר משמש בחברה כאחראי פרויקטים
בחברה עובדים כ- 150 איש כאשר יותר ממחצית הם עובדים מחו"ל, לפי זמינותם- כיום רובם עובדים מטורקיה.
מצבה הכלכלי של החברה טוב, והיא יכולה לשלם שכר מעבר למקובל בשוק, אולם כמובן שהיא מעוניינת לשלם כמה שפחות תמורת עבודה מכסימלית.

העבודה עוסקת בתחום משאבי אנוש-. תחום משנה של העבודה הוא העובדים הזרים.
מטרת המחקר האקדמית היא לבנות מודל בו ננסה לנבא את שביעות רצונם של העובדים, כלומר מהם הגורמים העיקריים המניעים אותם לשביעות רצון שתוביל לתפוקה גבוהה יותר כבעבר: האם זה השכר, יחס המנהלים או גורמים אחרים.
המטרה הישומית היא להמליץ ליבואני כח האדם לארץ ולחברות המעסיקות את העובדים הזרים באיזו צורה ניתן להעלות את התפוקה שלהם, על מנת לחסוך בעובדים.

תוכן העניינים:
מבוא
1.1 הצגת הארגון
1.2 הבעיה העיסקית
1.3 שאלת המחקר
1.4 מטרות אקדמיות
1.5 מטרות ישומיות
סקירת הספרות
2.1 שביעות רצון בעבודה
2.2 יחס ממונים
2.3 שכר והקשר לשביעות רצון
2.4 קשר בין יחס הממונים לבין שביעות רצון
2.5 השערות המחקר
2.6 הגדרת משתני המחקר
2.7 מודל המחקר:
שיטת המחקר
3.1 מערך המחקר
3.2 אוכלוסיית המחקר
3.3 המדגם
3.4 כלי המחקר
3.5 הליך המחקר
3.6 מגבלות
3.7 עיבוד
3.8 נגישות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

כמעט כל הארגונים מניעים את עובדיהם באותן שיטות בסיסיות. ההבדלים בין הארגונים בשיטות הנעת עובדים, הם בסוג הארגון עסקי או ציבורי, בסגנון או בדגש, אך לא בעיקרון (דה חיס, 1998). התגמולים מתחלקים לתגמולים חומריים ולתגמולים חברתיים-פסיכולוגיים (לא חומריים).
מניעים חומריים כוללים: סכום חד פעמי - בונוס, הטבות שונות כגון ביטוחים שונים, חלוקת רווחים, רכישת מניות לתיגמול ארוך טווח (כפיר, 1997).
תגמול כספי - זהו מניע בולט מכולם והותיק ביותר. קיים מראשית ימי המהפכה התעשייתית. בעזרת כסף "קנו" המעסיקים נוכחות פיזית של העובד במקום עבודתו ואת נכונותו לציית לפקודות ולהוראות. כתוצאה מכך צמח תפקידו של ה"המנהל", אשר משגיח על אופן הביצוע. מכיוון שהכסף שולט על אמצעי מחייה ועל דרך השגתם, הוא משמש גורם בעל כוח והנעה.

תגים:

ארגונית · הנעת · עובדים · פועלי · בנין · תפוקה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין שכר, יחס ממונים ושביעות רצון בקרב עובדים זרים בענף הבניה (הצעת מחקר)", סמינריון אודות "הקשר בין שכר, יחס ממונים ושביעות רצון בקרב עובדים זרים בענף הבניה (הצעת מחקר)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.