היישום אינו מחובר לאינטרנט

יצירה בפני עצמה - תיירות תרבותית בברצלונה

עבודה מס' 065373

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח התיירות התרבותית בברצלונה כאחד המרכיבים הקריטים להצלחתה של ברצלונה כיעד תיירותי. כולל הגדרותיה ומאפייניה של תיירות תרבותית בהיבט התיאורטי הרחב.

3,101 מילים ,15 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

תיירות תרבותית, לדעת Holloway (2002) מהווה את אחד התחומים בעלי הגידול המהיר ביותר בתעשיית התיירות. בהגדרתה הרחבה היא כוללת תרבות 'גבוהה' ו 'נמוכה' גם יחד, מביקורים במוזיאונים וגלריות אמנות ועד משחקי כדורגל. על פי Youell (1998) העושר הארכיטקטוני והמגוון התרבותי הם האחראים העיקריים להפיכת יבשת אירופה ליעד עיקרי לתיירות הבינלאומית. ספרד מוגדרת בספרו של Richards (1996) כמדינת תיירות 'פר אקסלנס' וכבעלת היסטוריה, תרבות ומורשת עשירות ומשמעותיות. ספרד ממוקמת על פי נתוני ה-WTO (www.world-tourism.org) לשנת 2004 במקום השני אחרי צרפת ברשימת יעדי התיירות המובילים בעולם, עם 52.4 מיליון תיירים. על פי האתר he.wikipedia.org מחולקת ספרד (ראה מפה בנספח 1) ל- 17 קהילות אוטונומיות ושתי ערים אוטונומיות. ברצלונה (ראה מפה בנספח 1) היא בירת הקהילה האוטונומית קטלוניה הממוקמת בצפון ספרד, בין חופי הקוסטה דוראדה מדרום לבין הצוקים והמפרצונים של הקוסטה בראווה מצפון. ברצלונה היא העיר השנייה בגודלה בספרד (לאחר הבירה מדריד) ומשתרעת על פני כ-101 קמ"ר. תולדות ברצלונה מתחילים יותר מאלפיים שנה לאחור והיא היחידה בעולם המחזיקה בתשעה אתרי מורשת עולמיים. העושר התרבותי של ברצלונה הוא אחד מהמרכיבים הקריטיים ביותר להצלחתה ולמיצובה כיום כאחד מיעדי החופשות הקצרות העיקריים של אירופה. עבודה זו תעסוק בתיירות התרבותית בברצלונה ותתחלק לשלושה פרקים. הפרק הראשון יעסוק בהגדרת התיירות התרבותית, מאפיינים ומגמות. הפרק השני יסקור את התיירות התרבותית בברצלונה תוך הצגת ברצלונה כיעד תיירותי, תיאור מאפייני ההיצע והביקוש לתיירות תרבותית בברצלונה, וכן הצגת האטרקציות התרבותיות המרכזיות. הפרק האחרון יעסוק בהיבטי הניהול והשיווק של המוצר התרבותי בברצלונה. מטרת העבודה לחקור נושא תיירותי ספציפי בצורה מעמיקה ביעד.

תוכן עניינים:
מבוא
פרק 1 - מהי תיירות תרבותית ?
פרק 2 - תיירות תרבותית בברצלונה
ברצלונה כיעד תיירותי
הביקוש לתיירות תרבותית
היצע התיירות התרבותית
אטרקציות תרבותיות מרכזיות
סאגראדה פאמיליה
פארק גואל
מוזיאון פיקאסו
פרק 3 - ניהול ושיווק המוצר התרבותי של ברצלונה
סיכום
רשימה ביבליוגרפית
נספחים

קטע מהעבודה:

Fridgen (1996) מדבר על הקשר בין חברה, תרבות ותיירות ומגדיר מושגים אלה כרקע להגדרת תיירות תרבותית. המונח 'חברה' מתייחס על פיו למספר אנשים מאורגן, עצמאי ומתמשך החי באזור ספציפי. 'תרבות' כוללת את המסורות והאמונות הייחודיות המאגדות את האנשים האלה יחד.

תגים:

תרבות · ספרד · מורשת · אטרקציות · תרבותיות · יעד · תיירותי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "יצירה בפני עצמה - תיירות תרבותית בברצלונה", סמינריון אודות "יצירה בפני עצמה - תיירות תרבותית בברצלונה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.