היישום אינו מחובר לאינטרנט

הפרסום בתרבות המזרח - יפן לעומת הפרסום בתרבות המערב - ישראל

עבודה מס' 062326

מחיר: 228.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: האם יש שוני בפרסום בשתי התרבויות.

4,703 מילים ,21 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

תוכן העניינים:
1. מבוא
1.1 מטרת העבודה
1.2 סקירה על יפן
2. שפה ותרבות כגורם מרכזי בפרסום
3. השונות בעת מו"מ בפועל
4. התרבות המערבית והפרסום
5. הפרסומת של חברות זרות ביפן
5.1 התנהגות סוכנויות הפרסום ביפן
מחקר אמפירי
6.1 מתודולוגיה
6.2 אוכלוסיית המחקר
6.3 השערות המחקר
התוצאות
סיכום
ביבליוגרפיה


מבוא
מטרת העבודה
מטרת העבודה היא לסקור האם יש שוני בין הפרסומות ביפן לעומת הפרסומות בישראל, כאשר ישראל מייצגת את התרבות המערבית ואילו יפן את התרבות המזרחית.
השערות המחקר הן:
1. הפרסומות במזרח יהיו יותר אמוציונליות (בעל מוטיב רגשי).
2. הפרסומות במזרח יהיו יותר צבעוניות.
3. הפרסומות במערב יהיו יותר נועזות מבחינה מינית.
4. הפרסומות במערב יהיו יותר סוריאליסטיות (פרספקטיבות מוזרות ופיוטיות- על פי הגדרת מילון פונטנה, הוצאת עם עובד, 1991).
5. נמצא יותר תמונות אקספרסיוניסטיות בפרסומות במערב (הדגש או עיוות רב הבעה).
6. גודל הפרסומת במערב יהיה יותר קטן לעומת הפרסומת במזרח (התמונה/הפרסומת יחסית לכלל המודעה).
7. הפרסומות במערב ישימו דגש על יוקרה ועושר יותר מאשר הפרסומות במזרח, שישימו דגש יותר על יופי טבעי.
המחקר יהיה על ידי התבוננות בכ-15 מודעות מכל סוג. אתמקד על פרסומות לבשמים, שהם הפרסומות הפופולריות ביותר בעיתונות.
לכל מודעה אתן "ציון" מ-1 ועד 10 לגבי המענה שהיא נותנת לקריטריון שבחרתי.

הערת מערכת: הפרסומות עצמן אינן חלק מהעבודה, ואין תיאור שלהן.

מקורות:

גיאן רוברט (1983), יפן- עוצמה ללא פצצה, תל-אביב: עם עובד.
בירנבוים מנוחה, מי מפחד מעבודות מחקר, תל- אביב, 1994.
הורניק יעקב ואחרים (1984), ניהול הפרסום, תל-אביב: הוצאת האוניברסיטה הפתוחה.
כלכלה בינלאומית- תורת המסחר הבינלאומי, הוצאת האוניברסיטה הפתוחה, 1981.
קארל פון וואלפרן (1991), סוד עוצמתה של יפן, ת"א.
BARBARA MUELLER, (1987), "REFFLECTION OF CULTURE: ANALYSIS OF JAPANESE AND AMERICAN ADVERTISING APPEALS", JOURNAL OF ADVERTISING RESEARCH, MAI.
Applbaum,-Kalman; "Notes toward an Application of McCracken's "Cultural Categories" for Cross-Cultural Consumer Research", Journal-of-Consumer-Research; 23(3), December 1996, pages 204-18.
JAE W.T.,ET ALL, (1987), "COLTURD DIFFERENNEES AND ADVERTISING
BEAUCHAMP R. (ED), JAPANESE EDUCATION SINCE 1945, EAST GATE BOOK, 1994.
JACOBY J, HOYER W.D., "VIEWER MISCOMPREHENSION OF TELEVISED COMMUNICATION", JOURNAL OF MARKETING, 1982, VOL 46(4), PP.12-26.
PETTY R.E., CACOPPO F.,(1983) "CENTRAL AND PERIPHERAL CUES TO PERSUATION APPLICATION TO ADVERTISING, IN L PERCY AND A. WOODSIDE (EDS), ADVERTISING AND CONSUMER PSYCHOLOGY, LEXINGTON MA, LONDON PP.3-23.
Nakao,-Takeo, "Market Share, Advertising, R D, and Profitability: An Empirical Analysis of Leading Industrial Firms in Japan", Review-of-Industrial-Organization; 8(3), June 1993, pages 315-28.
Lee,-Jooh; "Product Diversification, Multinational Diversity and Corporate Performance: U.S. and Japanese Multinationals",Journal-of-Multinational-Financial-Management; 6(4), 1996, pages 41-58.
Applbaum,-Kalman; "Notes toward an Application of McCracken's "Cultural Categories" for Cross-Cultural Consumer Research", Journal-of-Consumer-Research; 23(3), December 1996, pages 204-18.
Winsted,-Kathryn-Frazer, "Service Encounter Expectations: A Cross-Cultural Analysis", Journal-of-Transnational-Management-Development; 2(4), 1997, pages 5-32.
Zou,-Shaoming; "Dimensions of Global Strategy and Their Utilization by European and Japanese MNCs: An Exploratory Study", 1996.
Shiomi,-Eiji; "Development of Physical Distribution and Just-in-Time Systems in Japan", International-Review-of-Economics-and-Business; 45(2), June 1998, pages 341-63.
Matsumura,-Masaki;"An Analysis of TV Game Market: From the Viewpoints of Network Externalities and Whole of Services", Journal-Article, 1999
Hill,-Lowell et-al. "Changes in the Quality of US Soybeans Exported to Japan and Europ", Journal-Article 1997
Schmitt,-Bernd-H.; Zhang,-Shi "Language Structure and Categorization: A Study of Classifiers in Consumer Cognition, Judgment, and Choic", Journal-of-Consumer-Research; 25(2), September 1998, pages 108-22.
Milyo,-Jeffrey; Waldfogel,-Joel"The Effect of Price Advertising on Prices: Evidence in the Wake of 44 Liquormart", American-Economic-Review; 89(5), December 1999, pages 1081-96.

תגים:

עיתונות · תקשורת · טלוויזיה · מודעות · שפה · מסר · חברות · פרסום

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הפרסום בתרבות המזרח - יפן לעומת הפרסום בתרבות המערב - ישראל", סמינריון אודות "הפרסום בתרבות המזרח - יפן לעומת הפרסום בתרבות המערב - ישראל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.