היישום אינו מחובר לאינטרנט

שימוש בנאמנות (TRUST) וקרן (FOUNDATION) לצורך תכנון מס.

עבודה מס' 061574

מחיר: 350.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה:

1,691 מילים ,6 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

רפורמת המס כפי שבאה לידי ביטוי בתיקון 132 לפקודת מס הכנסה יוצרת מצב לפיו יימסו תושבי ישראל על הכנסותיהם מכלל העולם. בעוד שלפני הרפורמה ניתן היה בתכנון מס פשוט, באמצעות הפקדת הכספים בחו"ל, להימנע מחבות מס בישראל, יאלצו כעת הנישומים לשכלל את שיטות השקעותיהם בחו"ל על מנת להמשיך וליהנות מפטור ממס בישראל.
בעבודה זו נתמקד כיצד שימוש בנאמנות (Trust) או קרן (Foundation), המהווים כלי השקעה חשוב בעולם כולו, יסייע לנו ליהנות מפטור ממס, בפרט לאור סעיף 75 ב', הדן בחברה נשלטת זרה להלן (חנ"ז או CFC), ואף יותר מכך עשוי שלא ליצור חבות במס גם בעת מעבר של כספים מחו"ל לישראל.
הקמת הנאמנות נחשבה לפיתרון משפטי להתמודדות עם נושא הסדרת ירושות וצוואות. וועדת בן בסט כללה גם המלצות לעניין מס עיזבון ומס המתנות הגבירה את ההתעניינות במוסד הנאמנות לצורך תכנון מס. ואולם בנוסף ליתרונות ולמטרות המסורתיים לשמם נוצרים נאמנות או קרן, עולה כי לישויות אלו יש יתרונות מיסויים בעולם שניתן לנצלם לצורך תכנון מס לגיטימי לאור הרפורמה במס ההכנסה.

תוכן עניינים:
פתח דבר
מהי נאמנות
צורות שונות של נאמנות
המצב המיסויי והמשפטי בישראל לעומת המצב בעולם
הצגת הבעיה ופתרונה
ביבליוגרפיה

מקורות:

"האם העברת הנכסים לנאמנות - תשחרר ממס"?, פרופ' יוסף גרוס, רואה החשבון, כרך נ"א חוב' 3 ספט' 2002.
"הנאמנות ביבוא אישי", אלון קפלן, עו"ד, אוסף מאמרים במשפטים אוניברסיטת חיפה.
"הנאמנות במדינות הקונטיננט", אלון קפלן, עו"ד, אוסף מאמרים במשפטים אוניברסיטת חיפה.
"Trust in Prime Jurisdiction", אלון קפלן, עו"ד.
"קדימה לנאמנויות" מאמר מקצועי BDO זיו האפט, רואי חשבון ויועצים עסקיים.

תגים:

במס · נאמנות · קרן · רפורמה · תכנון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שימוש בנאמנות (TRUST) וקרן (FOUNDATION) לצורך תכנון מס.", סמינריון אודות "שימוש בנאמנות (TRUST) וקרן (FOUNDATION) לצורך תכנון מס." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.