היישום אינו מחובר לאינטרנט

תכנית שיווקית לאזור ים המלח

עבודה מס' 050762

מחיר: 228.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: העבודה עוסקת בפיתוח תיירותי לעונת החורף בדרום ים המלח עבור פלח השוק של צעירים בגילאים .20-35

3,308 מילים ,10 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

ים-המלח מהווה פוטנציאל תיירותי מן המעלה הראשונה בקנה מידה ארצי ובקנה מידה בין-לאומי, הבסיס לעובדה זו מצוי במחקרי שוק רבים ובמשאלי דעת קהל בארה"ב ובאירופה (על פי משאל גאלופ שנערך על פי הזמנת משרד התיירות, ים- המלח ניצב במקום השני אחרי ירושלים ולעיתים במקום הראשון כמקום האטרקטיבי ביותר בארץ)הביקוש הרב למגרשים לאורך חוף הים מעיד אף הוא על פוטנציאל האזור.
תיירות מזוהה כמניע לפיתוח אזור ים-המלח מכמה סיבות עיקריות, הקרבה לים-המלח וכל המשתמע מזה כגון המלחים, המינרלים, השיזוף הבטוח הקרבה לירושלים ולמדבר יהודה .
כיום קיימות תוכניות לפיתוח של עד 5000 חדרים בבתי מלון ובאטרקציות אחרות.
הפיתוח המקסימלי מתועד להיות בעוד כחמש עשרה עד עשרים שנה.
בעבודתי בחרתי להתמקד באתגר שיווקי והוא שמירה והגדלת פלח השוק של צעירים בגילאים עשרים עד שלושים וחמש באזור הדרומי של ים-המלח בעונת החורף.
תאור המוצר
ים-המלח הנקודה הנמוכה (400- מטר) בעולם בעלת נתונים ייחודיים בעולם בכלל ולאזור בפרט. רמת מליחות המים גבוהה פי 10 מאשר הים התיכון המאפשרת ציפה ללא מאמץ; אוויר יבש מאד ומועשר בחמצן; טמפרטורות גבוהות במשך כל השנה.
היותו של האזור נמוך כל כך מאפשר שיזוף בטוח יותר בעקבות סינון הקרניים האולטרה סגולות.
באזור נמצאים כיום כ12 - בתי מלון (ראה נספח מס' 1) ועוד שניים בשלבי בנייה אחרונים. בסביבת האזור ישנם שפע של אטרקציות (ראה נספח מס' 2) אשר רבות מהן ייחודיות לאזור זה של הארץ כגון טיולי מדבר במשאיות ספארי.
האזור נמצא במקום בו ניתן לצאת לשפע פעילויות בטווח הקרוב דבר אשר יכול להיות מנוף לפיתוח האזור.
ההתמצאות באזור היא פשוטה ביותר ולרשות התיירים עומדות נקודות מידע רבות יחסית לאזור.

תוכן העניינים:
מבוא
תיאור המוצר
1. ניתוח המצב הקיים
1.1 מודל PEST
1.2 ניתוח התחרות
1.3 פילוח קהלי היעד - מצב קיים
1.4 פעילות בשנה הנוכחית
1.5 מיצוב
1.6 ניתוח SWOT
2. קביעת יעדים שיווקיים - שנה הבאה
3. תכנית פעולה ותקציב שיווק
3.1 איתור הגורמים הקריטיים לביצוע מטרות
3.2 שמירת מעמד בשווקים הקיימים -
3.3 פיתוח "מוצרים" חדשים-
3.4 פעולות שיווקיות
3.5 לוח Gantt (רשימת תיוג ולוח זמנים)
3.6 תקציב
4. תהליכי בקרה
נספחים
ביבליוגרפיה

מקורות:

א.רכס, מ.קפלן,ש.אשקל (1994) צפון ים המלח תוכנית אב לפיתוח התיירות ירושלים.
זיו יעוץ והדרכה (1997) תוכנית שיווק המסחר התיירותי (דו"ח מקוצר) .
א.רותם ל.סנדלון (1998) דו"ח סקר תיירות פנים 1997 רותם מחקר ואבחון שיווקי.
(1998) רבעון סטטיסטי לתיירות ושירותי הארחה כרך 26 הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מדינת ישראל
תיירות פנים מצוי רצוי וצפוי (ממצאי דעת קהל) מכון מחקר דחף.
ד.מרוז מדריך נגב לטיולים ונופש פעיל מידן ישראלי.

תגים:

תירות · תיירות · מגילות · תמר

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תכנית שיווקית לאזור ים המלח", סמינריון אודות "תכנית שיווקית לאזור ים המלח" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.