היישום אינו מחובר לאינטרנט

מערכות בקרה וניהול בארגון

עבודה מס' 069219

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: יישום בפועל של המקרים ותהליכי הבקרה המתרחשים במחלקת המכירות ב"לאומי קארד".

8,110 מילים ,2010

תקציר העבודה:

הארגון אותו בחרנו לנתח בעבודה זו הוא ארגון לאומי קארד, כאשר התמקדנו בעיקר במחלקת המכירות של הארגון בכל הקשור לבקרה והערכה. הדגש בכל שלבי העבודה הוא על ישום בפועל של המקרים ותהליכי הבקרה המתרחשים במחלקת המכירות באופן שוטף, כולל תקנים ומדדים שמהווים חלק בלתי נפרד מהעבודה העיקרית של מחלקת הבקרה בארגון זה.
כלי המדידה והערכה, כולל מעגלי בקרה ויעדי הבקרה לקוחים ונסמכים על מקורות אמיתיים בארגון.

תוכן העניינים:
מבוא
הצגת הארגון
תהליכים עיקריים במחלקת מכירות בארגון
מעגל בקרה על תהליך הזמנת כרטיס
מעגל בקרה על תהליך הנפקת כרטיס ומשלוח
מעגל בקרה על תהליך ביטול כרטיס
יעדים ותוצרי לוואי של הבקרה
פריטים המבוקרים בארגון ומועד בקרתם
הצעת 5 מדדים לארגון לאומי קארד
תהליך הבקרה ונהלים בארגון
סיכום

קטע מהעבודה:

1. תהליך הזמנת כרטיס:
תהליך ההזמנה של כרטיס מתבצע באמצעות שיחת טלפון מוקלטת שמטרתה העיקרית להקל על הלקוח ולקצר ככל הניתן את הסרבול הכרוך בהזמנה.

תגים:

אשראי · שיפור תהליכים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מערכות בקרה וניהול בארגון", סמינריון אודות "מערכות בקרה וניהול בארגון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.