היישום אינו מחובר לאינטרנט

בארקדי בריזר

עבודה מס' 063616

מחיר: 179.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח המוצר, מטרות הפרסום והקריאטיב.

3,540 מילים ,6 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

שוק האלכופופס (משקאות אלכוהוליים מוגזים בטעמי פירות שונים) מוגדר כיום כשוק בעל פוטנציאל הצמיחה הגדול ביותר בקטגוריית המשקאות האישיים. פוטנציאל זה הוא שהוביל אותנו לבחור במוצר בקרדי בריזר, הנחשב לאחד מהמובילים בשוק הישראלי, אך זכה לחשיפה מועטה מדי לטעמנו, ויתכן שבשל כך מפספס יכולת צמיחה, והשגת נתחי שוק רחבים יותר.

העבודה כוללת רקע על מוצרי האלכופופס ככלל ועל בקרדי בריזר בפרט. הסקירה הכללית מתמקדת בשוק הישראלי ובוחנת אותו על פי כלים שיווקים מקובלים כמו מודל pest ומודל porter ומודל swot. בהמשך הרקע מוצג את קהל המטרה המיועד .

לב העבודה: ניתוח מטרות הפרסום על פי מודל one, ניתוח והצגת אסטרטגיית המסר (על פי קווים מנחים של בריף לקוח מקצועי), מטלות לקריאטיב וקריאטיב מוכן. (מודעה צבעונית).

ראשי פרקים:
1. רקע ותאור המוצר.
2. תאור החברה והסביבה התחרותית (מודל פורטר, מודל sowt)
3. קהל המטרה.
4. מטרות הפרסום (מודל one)
5. אסטרטגיית המסר:
א. סיבות להאמין.
ב. ההבטחה הפרסומית.
ג. טון וסגנון הפרסום.
ד. קווים מנחים.
ה. מטלות לקראייטיב.
ו. הקאייטיב.
מקורות

מקורות:

קוטלר, פ., הורניק, י., ניהול השיווק המהדורה הישראלית, תל-אביב האוניברסיטה הפתוחה, 2000.
הורניק י. וליברמן י. (1996), ניהול הפרסום, האוניברסיטה הפתוחה, כרך א.

תגים:

בריף · לקוח · ניהול · פרסום · משקאות · אלכוהול · אנרגיה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בארקדי בריזר", סמינריון אודות "בארקדי בריזר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.