עבודה מס' 070658
מחיר: 179.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח מיקרו ומאקרו של החברה.
1,371 מילים ,2018
נתחיל בניתוח החברה על כלל היבטיה: מחד, הסתכלות פנימית (מיקרו)- ניתוח החברה בפן הפנימי שלה, הסביבה הקרובה והרחוקה, יכולות החברה, סביבתה החיצונית. ומאידך- הסתכלות רחבה יותר (מאקרו).
ניתן לראות כי "מעדני מיקי" הינה חברה משפחתית ומקפידה מאוד לשמור על כך. לראייה רוב עובדי החברה הינם בני משפחה הלוקחים חלק לא קטן בניהול החברה על כלל היבטיה- ניתן להסיק מכך שהערך המרכזי הבולט הינו המשפחתיות מה שמאפיין מאוד גם את החברה הישראלית ויכול לייצר לצרכן הפרטי סיבה סנטימנטלית לקניית המוצר.
החברה יודעת לייצר מגוון רב של סלטים קרים וארוזים, בניהם: חומוס, טחינה, חצילים, סלטי דגים, מוצרי דגים למיניהם ועוד.
תוכן:
1. הקדמה
2. ניתוח מצב
2.1 הענף והתחרות :
2.2 פלחי השוק של הפירמה :
2.3 המתחרים :
2.4 הצורך, המותג וקהל היעד :
2.5 ניתוח פירמה וסביבה לפי מודל SWOT
3. יעדים
ניתוח SWOT · מתחרים · מאפייני צריכה · פלחי שוק · מותג קהל היעד · יעדים · מזון · חומוס
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מעדני מיקי - ניהול השיווק", סמינריון אודות "מעדני מיקי - ניהול השיווק" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.