היישום אינו מחובר לאינטרנט

קבוצות מעריצים בפייסבוק

עבודה מס' 070657

מחיר: 199.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה של 22 מקורות בנושא.

2,352 מילים ,22 מקורות ,2020

תקציר העבודה:

תוכן העניינים:
1. קהילות מקוונות וירטואליות
2. מיהו המעריץ
3. קבוצות מעריצים בפייסבוק
3.1. המעריצים כקבוצה בפייסבוק
3.2. גיבוש זהות חברתית
3.3. מעריצי ספורט
3.4. מעריצי עולם הבידור
4. ביביוגרפיה

קטע מהעבודה:

קהילה מקוונת זוהי קהילה ציבורית שמורכבת מאנשים שונים בעלי עניין משותף, בעלי קשר רציף ואינטראקציה ממושכת (לב-און, 2016). הכטר (2005) טוענת שאינטראקציה באינטרנט מושתת על אינטרסים שעליהם האנשים השונים יוצרים את הקבוצות שאליהן הם רוצים להשתייך על פי הדמיון לאנשים השונים, אנדרוס (2002) מוסיף שבנוסף לאינטרס האישי הן משתמשות גם לשיתוף מידע ולפתרון בעיות. האנשים הקשורים לקהילה המקוונת, רואים במאפיינים ובאינטרסים משותפים את הבסיס לקשר החברתי, והאינטראקציה מתנהלת ברשת האינטרנט דרך דואר אלקטרוני, רשימות תפוצה, פורומים ובלוגים בעלי עניין משותף המקבצים אליהם "קהילות עניין" (לב-און, 2016), ואותן הקהילות פירושן שהחברים בה לרוב זמינים זה לזה, מפגינים הבנה, אמפתיות וחושפים ידע מאחד לשני (Bayn, 2012).

תגים:

קבוצות מעריצים · פייסבוק · רשתות חברתיות · מעריצים · מעריצות · הערצה · סלבס · נערות · נערים · רשתות חברתיות · אינטרנט · קהילות מקוונות · וירטואליות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "קבוצות מעריצים בפייסבוק", סמינריון אודות "קבוצות מעריצים בפייסבוק" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.