עבודה מס' 070640
מחיר: 119.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: האסטרטגיה הגלובלית של החברה.
2,283 מילים ,4 מקורות ,2018
בעבודה מבוצע ניתוח התפתחות גלובלית של חברת וול-מארט, עפ"י השאלות:
שאלה 1: כיצד וולמרט נהנית מההתרחבות הבין לאומית. האם היא יכולה להנות מכך. מה היא מרויחה מכך. מה המוטיבציות שלה ?
שאלה 2: מה הסיכונים של החברה כשהיא יוצאת לשוק בחו"ל ואיך אפשר למתן אותם? מה הסיכונים ש"וול-מארט" התמודדה עמם כאשר נכנסה לשווקים קמעונאים אחרים?
שאלה 3: הכניסה הראשונה למקסיקו - למה עשו את זה במיזם משותף? ולא הקמה לבד או רכישה של מקומי? למה לא לתת זכיינות. למה לא יצוא מארה"ב. למה "וול-מארט " קנתה את השותף המקסיקני ב 1998?
שאלה 4: מה האסטרטגיה של "וול-מארט" במקסיקו - גלובל ,מולטי נשיונל/לוקליזישן, אינטרנשיונל, טרנסנשיונל. איזה אסטרטגיה גלובלית יש להם? האם ההתאמה המקומית גבוהה או נמוכה. מה ההתאמה של הורדת עלויות שלהם?
Wal-Mart · Walmart · וול מארט · וולמרט · גלובל · מולטי נשיונל · לוקליזישן · אינטרנשיונל · טרנסנשיונל · חברה רב לאומית · בינלאומיות · גלובליזציה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא " וול-מארט - Walmart ", סמינריון אודות " וול-מארט - Walmart " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.