עבודה מס' 070291
מחיר: 156.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בדיקת מחויבות הלקוחות באמצעות שאלון.
2,266 מילים ,2007
את העבודה בנושא מחויבות הצרכן למותג, בחרנו לבצע על קטגוריית רשתות המזון בכלל ועל רשת השופרסל בפרט.
מתודולוגית המחקר
60 שאלונים עם שאלות זהות חולקו באופן אקראי לקבוצת משתמשים בשירותי רשתות שיווק למזון. 30 מהם הינם לקוחות עיקריים של מותג השופרסל, על שלוחיו השונים (דיל, ביג, שלי) ו-30 האחרים של רשתות אחרות.
השאלות נגעו לפרמטרים של שביעות רצון, נאמנות, מעורבות ופוטנציאל הנטישה המשמשים כמדדים התורמים לקרבה הפסיכולוגית בין הצרכן למותג, ומכך לרמת מחויבות, וכן שאלות אודות הרגלי צריכה ודמוגרפיה.
התשובות כומתו ו-60 הנשאלים פולחו לאחת מ-8 קבוצות על פי מודל המחויבות/המרה (conversion model) בקטגוריות של משתמשים ולא משתמשים.
בסופה של עבודה זו, תקוותינו היא כי נוכל להסיק מסקנות אודות עוצמת הקשר בין נדגמי הקבוצות לבין מותג השופרסל ככלי ניבוי עתידי.
תוכן העניינים:
על רשת השופרסל
מחויבות מהי?
מתודולוגית המחקר
ממצאים דמוגרפים- כלל הנשאלים
הרגלי צריכה ועמדה כלפי מותג ספציפי לכלל הנדגמים
ניתוח קבוצת המשתמשים (לקוחות שופרסל)- עד כמה מחויבים למותג שופרסל
מדידת רמת המחויבות ללקוחות שופרסל
נתונים דמוגרפים וקבוצות מחויבות
ניתוח קבוצת הלא משתמשים בשופרסל כרשת עיקרית- עד כמה פתוחים למותג שופרסל
מדידת רמת המחויבות ללקוחות רשתות מזון אחרות
מסקנות והמלצות שיווקיות עבור מותג השופרסל
מודל המחויבות · סמינר · ניהול · פיתוח · מותגים · נאמנות לקוחות · מחויבות
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול ופיתוח מותגים - מודל המחויבות: רשת שופרסל", סמינריון אודות "ניהול ופיתוח מותגים - מודל המחויבות: רשת שופרסל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.