היישום אינו מחובר לאינטרנט

המותג "ישראל היום"

עבודה מס' 070284

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח סביבה שיווקית וצרכנית של עיתון ישראל היום.

4,432 מילים ,2 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

העבודה מנתחת את האסטרטגיה השיווקית והצרכנית של עיתון ישראל היום ומנתחת את הסביבה השיווקית והצרכנית.

תוכן הענינים:
1 - תיאור המוצר והחברה - גישה ניהולית
2 - הסביבה ברמת המאקרו
3 - ניתוח הסביבה על פי מודל פורטר וסיכום
4 - מיתוג
5 - פילוח שוק
נספחים
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

* התפיסה השיווקית העיקרית המיושמת ב"ישראל היום"; לדעתנו, התפיסה השיווקית העיקרית המיושמת בעיתון שבחרנו היא - התפיסה הייצורית. על פי תפיסה זו, צרכנים יעדיפו את המוצרים המצויים בהישג ידם ובתחום כוח הקנייה שלהם. הדגש הינו - שיפור יעילות הייצור והפצת המוצר. על פי גישה זו, היצרן / בעלי החברה פועלים מתוך שיקול דעת, שצרכנים מחפשים מוצרים זולים וזמינים.

תגים:

שיווק · סביבה צרכנית · ייעוץ ארגוני · עיתונות · חינמון · עיתון · אסטרטגיה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "המותג "ישראל היום" ", סמינריון אודות "המותג "ישראל היום" " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.