עבודה מס' 069859
מחיר: 265.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח תוך שימוש במודלים בשיווק ותוך מתן תשומת לב ל-5 C's ול-STP, הסברים לביצועים של המוצר בשוק עד היום והמלצה לטבע על ניהול המשך ההחדרה.
1,218 מילים ,5 מקורות ,2013
בתחילת 2011 הודיעה חברת טבע כי תתחיל לשווק בישראל את תחליפי חלב האם של נוטרישה, חברה בת של דנונה, עד סוף השנה במטרה לחולל שינוי מהותי בשוק תחליפי החלב בארץ. מנכ"ל טבע ישראל: "נחולל שינוי מהותי בדינאמיקה בשוק שנשלט על-ידי מטרנה וסימילאק, ותוך 4 שנים נגיע ללמעלה מ-15% נתח שוק".
להלן ניתוח החדירה של טבע לשוק תוך שימוש במודלים בשיווק ותוך מתן תשומת לב ל-5 C's ול-STP, הסברים לביצועים של המוצר בשוק עד היום והמלצה לטבע על ניהול המשך ההחדרה.
תוכן עניינים:
1. לקוחות ומתחרים
2. ניתוח עוצמות וחולשות בהשוואה למתחרים
3. אסטרטגיה ושותפים
4. חברה, פילוח, כיוון ומיצוב
5. מסקנות והמלצות
6. מקורות מידע
שיווק · אסטרטגיה ושיווק · מודלים בשיווק · חדירה לשוק · ניתוח
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח החדירה של טבע לשוק תחליפי חלב", סמינריון אודות "ניתוח החדירה של טבע לשוק תחליפי חלב" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.