עבודה מס' 069506
מחיר: 241.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח סיקור מערכת הבחירות וניתוח נתוני סקר טרום-בחירות.
6,501 מילים ,16 מקורות ,2012
לתפקודה של התקשורת במהלך מסע הבחירות חשיבות רבה שהרי הסיקור התקשורתי מהווה מקור עיקרי לקבלת מידע פוליטי עבור בוחרים רבים, ועל כן הוא עשוי להשפיע רבות על החלטותיהם(1). מסיבה זו המועמדים הפוליטיים נאבקים על הסיקור התקשורתי - המאפשר להם להביע את עמדותיהם, לעצב את דימויים בעיני הציבור, לתקוף את מתחריהם ולגייס תמיכה ואהדה - ועושים כל שביכולתם כדי להכתיב את סדר היום התקשורתי(2).
המחקר הנוכחי מתמקד בשלוש מתוך ארבע המפלגות המרכזיות בבחירות 2009 ובמנהיגיהן. הכוונה היא למפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו, מפלגת קדימה בראשות ציפי לבני ומפלגת העבודה בראשות אהוד ברק. המחקר משלב שני כלי מחקר: האחד הינו נתוני ניתוח התוכן הכמותני של סיקור מערכת הבחירות שערכו החוקרים יריב צפתי, תמיר שפר וגבריאל וימן, והשני הינו ניתוח נתוני סקר טרום-בחירות טלפוני שנערך על-ידי החוקרים שמיר ואריאן בשלושה גלים.
כל זאת אעשה תוך בחינת תיאוריות מרכזיות בחקר התקשורת העוסקות בתחום זה, והן: גישת סדר היום והשערת ההטרמה.
בחירות 2009 · מועמדים · השפעה · תקשורת · ליכוד · קדימה · העבודה · מפלגות · בנימין נתניהו · ציפי ליבני · אהוד ברק · מבצע צבאי · עופרת יצוקה · סדר יום · תקשורת פוליטית
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת תקשורת על הבוחרים בבחירות 2009", סמינריון אודות "השפעת תקשורת על הבוחרים בבחירות 2009" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.