עבודה מס' 069477
מחיר: 217.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: דיון בהיבט של מוסר בעסקים.
4,300 מילים ,10 מקורות ,2011
תופעת הצפייה בטלוויזיה עבור ילדים מדאיגה כבר שנים רבות הורים רבים, אנשי מקצוע וחוקרים בנוגע למידת הנזק שיכולה להתקבל מהצפייה.
מחקרי עבר עסקו בעיקר בתופעת האלימות בתוכניות ילדים ונחקקו חוקים (כדוגמת "חוק הגנת הצרכן", תשמ"א) להגבלת תכנים אלימים בתוכניות.
מחקר אמריקאי העריך כי בממוצע מבלים ילדים כ-4 שעות בצפייה בטלוויזיה ונחשפים ל- 25 אלף פרסומות בשנה(Moore, 2004).
סוג התוכן בו תעסוק עבודה זו הינו תוכן סמוי, תוכן המכונה "תוכן שיווקי" ומתייחס לפרסומות סמויות. בעבודה זו ידון מקומן של הפרסומות בתוך תכנים המוגשים לילדים ובמידת השפעתן על ילדים. כמו כן העבודה תעסוק במחירן הכלכלי של הפרסומות בשוק הילדים ובהיבט המשפטי הקשור בכך.
עבודה זו תנסה לבדוק האם לאור משתנים שונים, כגון יכולת השיפוט של ילדים בהיבט התפתחותי, מוסרי לחשוף ילדים לתכנים שיווקים סמויים.
תוכן עניינים:
מבוא
רקע
היקף השימוש בתוכן שיווקי בישראל ובעולם
ההיבט המשפטי
ניתוח מהיבטים מוסריים
אחריות המנהל על פי מודל בעלי העניין
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה
פרסומות סמויות · ילדים · מוסר · עסקים · השפעת תכנים · פרסום · פירסומות · פרסום סמוי · טלוויזיה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פרסומות סמויות בתכניות ילדים - ההיבט המוסרי", סמינריון אודות "פרסומות סמויות בתכניות ילדים - ההיבט המוסרי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.