עבודה מס' 069213
מחיר: 362.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בדיקת מדגם של משתתפים באתר היכרויות.
4,758 מילים ,8 מקורות ,2011
עם התפתחותו של האינטרנט וריבוי המשתמשים בו, הוא החל לתפוס מקום מרכזי יותר ויותר ככלי תקשורת וכאמצעי תקשורת. פריצת האינטרנט למשקי הבית שהחלה בסוף שנות ה-90, הפכה את משרדי השידוכים למיותרים. את תפקידו של השדכן המסורתי ממלאים היום אתרי הכרויות רבים, הצצים בזה אחר זה וזוכים ברובם להצלחה, כאשר הם משמשים פלטפורמה לשלב הראשון בהכרות בין בני זוג פוטנציאלים. צפייה במודעות המתפרסמות באתרים מסוג זה היא לרוב חינם, לא דורשת השקעת מאמצים פיזיים רבים ונותנת לגולשים את היתרון הבולט - לסנן את בני הזוג הפוטנציאלים לפי טעמם ורצונם.
אנו בעבודתנו נעמוד על הצרכים והעדפות של כל אחד מבני הזוג "ברומן" דרך האינטרנט, והסיבות
לכך.
על מנת לבחון את הנושא באופן יסודי, הגדרנו מראש מספר אמות מידה ספציפיות שיבחנו על אוכלוסיית המחקר ההטרוגנית ושנדגמו מאתר ההיכרויות http://www.loveme.co.il/.
שבעת הפרמטרים שנבדקו הם: יופי, כנות, מעמד/בטחון כלכלי, תמונה/צילום, מטרת נישואין, עדה, נטייה לדת.
במחקר נדגמו 400 נבדקים, באופן רנדומאלי / אקראי שפרסמו עצמם באתר כדי למצוא בן/בת זוג לקשר רומנטי. אוכלוסיית המדגם הייתה מורכבת מ-200 גברים, ו-200 נשים כאשר הסינון היחידי שבוצע בחיפוש היו גילאים הנמוכים מ- 20 או גבוהים מ- 60 {חתך הגילאים 20 - 60}.
על מנת לאמוד ולבחון את תוצאות המדגם, דהיינו לבדוק את השוני בין המינים עבור הפרמטרים שהוזכרו לעיל, בוצע ניתוח מובהקות לבחינת המשתנים ברמה הנומינלית - מבחן חי בריבוע ( ), כאשר ברוב המקרים הייתה התאמה לגבי התוצאות וההיקשים, והטעויות המזעריות נבעו בגלל בעיות מעשיות/שימושיות, או החסרה וויתור על יחידות וגדלים.
תוכן עניינים:
פרק 1 - תקציר
1.1 נושא המחקר
1.2 אופן הביצוע
1.3 ממצאים
1.4 סיכום
פרק 2 - מבוא
2.1 מטרת המחקר
2.2 סקר ספרות
2.2.1 אהבה ברשת: המרחב הרומנטי החדש
2.2.2 הקשר הזוגי: הגלוי והסמוי בחיינו הזוגיים
2.2.3 פסיכולוגיה חברתית : משיכה רומנטית
2.2.4 ניתוח גלויים והתניות בפרסומי לבבות בודדים
2.2.5 השפעת המגדר והנטייה המינית
2.3 השערות והעדפות בני המין
פרק 3 - שיטת המחקר
3.1 אוכלוסיית המחקר
3.2 על המדגם עצמו
3.3 בדיקה סטטיסטית-מספרית
פרק 4 - תוצאות המחקר
פרק 5 - דיון
פרק 6 - סיכום סופי
ביבליוגרפיה
אתרי היכרויות · אינטרנט · אהבה ברשת · הקשר הזוגי · זוגיות · אהבה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הבדלים בין גברים לנשים בחיפוש אחר בן/בת זוג", סמינריון אודות "הבדלים בין גברים לנשים בחיפוש אחר בן/בת זוג" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.