עבודה מס' 069175
מחיר: 181.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח הפן השיווקי של המותג שפיתחה חברת אמישראגז בישראל, והוא רכב המונע על גז.
4,070 מילים ,5 מקורות ,2011
המותג אוטוגז הינו רשת תחנות תדלוק להנעה בגז אשר עובד על הגפ"מ (גז פחממני מעובה) והוא מקור אנרגיה נקי והשימוש בו תורם לשמירה על איכות הסביבה. הבעירה של הגז הינה טובה יותר מזו של מוצרי דלק אחרים. הגז אינו מחלחל לאדמה כדלקים אחרים ואינו מזהם אותה.
לאורך העבודה הצגנו את מותג אוטוגז של חברת אמישראגז, רשת תחנות תדלוק גז לרכבים אשר עברו הסבה להנעה על בסיס גפ"מ.
תוכן העניינים:
הקדמה
א. ניתוח מגמות בסביבה החיצונית הרחבה והמיידית
ב. מאפיינים עיקריים של התנהגות הצרכן
ג. נתונים מספריים על השוק
ד. פילוח השוק
ה. אופי התחרות ועוצמתה
ניתוח פנים ארגוני
קביעת יעד
בחירת אסטרטגיה שיווקית ליישום היעד
תכנית יישום שיווקית
סיכום ומסקנות
נספחים
מכונית · רכב · כלכלה ירוקה · ירוק · עסקים ירוקים · איכות סביבה · זיהום אוויר · מיתוג
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השתלבות המותג 'אוטוגז' בחברה הישראלית", סמינריון אודות "השתלבות המותג 'אוטוגז' בחברה הישראלית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.