עבודה מס' 069079
מחיר: 241.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: סקירת שלושה מאמרים וניתוח מקרה של דגני בוקר של נסטלה.
4,696 מילים ,7 מקורות ,2010
עודף משקל היא בעיה עולמית ההולכת ומחמירה משנה לשנה, והתופעה פוגעת גם באוכלוסיית הילדים. כיום ניתן להבחין בתופעת השמנת היתר בקרב ילדים במדינות מפותחות ולא מפותחות כבר בגילאים מאוד מוקדמים.
מחקרים מראים שרוב הילדים לא אוכלים מספיק פירות וירקות, סיבים תזונתיים, בשר וחלב, וצורכים יותר מהכמות המומלצת של מזונות עם ערך קלורי גבוה ומאכלים רווי שומנים.
רבים הגורמים המשפיעים על בחירת מוצרי המזון, ביניהם גורמים פסיכולוגים, פיזיולוגים, חברתיים, סביבתיים ותרבותיים.
פרסומות של מזון וחטיפים, בהם מעודדים את הילדים לצרוך מוצרים עם רמות סוכר ושומן גבוהות, ממותגות ומכוונות עבור ילדים, מהוות גורם משמעותי להשמנת יתר. מצד שני, ההורים הם אלו שקונים את האוכל לילדים וגם מחליטים מה הילד יאכל (לפחות בשנים הראשונות).
תוכן עניינים:
שיווק לילדים- מבוא
חלק א - תקצירי שלושה מאמרים
חלק ב -
* פילוח שווקים
* אסטרטגיות שיווקיות בארץ - "צ'יריוס"
חלק ג - סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה
שיווק · אינטרנט · תזונה · ילדים ובני נוער · פרסומות · מזון · השמנת יתר · נוער · פרסומת
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת השיווק על תזונת ילדים", סמינריון אודות "השפעת השיווק על תזונת ילדים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.