עבודה מס' 069075
מחיר: 362.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בחינת אופן הייצוג של הדמויות השונות והשפען על החיברות.
5,822 מילים ,15 מקורות ,2011
בעבודה זו ניסיתי להראות כיצד תוכנית ה"אח הגדול", מז'אנר תכניות המציאות, שהיא כה פופולארית בקרב הציבור הישראלי, מצליחה להשפיע על ציבור הצופים בתהליך החיברות שהם עוברים.
שתי השערות הונחו בעבודה זו:
1. תוכנית "האח הגדול" מייצגת ומשקפת ערכים, מסרים וסטריאוטיפים קיימים בחברה הישראלית.
2. אופן הייצוג של הדמויות בסדרה משקף נורמות, ערכים, דפוסי התנהגות וסטריאוטיפים קיימים המועברים לצופה באופן שאינו מודע ולוקחים חלק בתהליך החיברות שלו.
כלי הניתוח של העבודה הוא צפייה בתוכניות הסדרה ובפרק שלישי בעיקר.
העבודה תביא סקירת ספרות מקצועית שעניינה השפעות התקשורת על הפנמת ערכים ודרכי התנהגות, ואת אופן ייצוג קבוצות חברתיות בתקשורת וכן סקירה של מאמרים ומחקרים שנעשו בתחום. כמו כן, העבודה תבחן את אופן הייצוג הטלוויזיוני של מספר דמויות מתוך באי הבית: מעיין, יוסף, שרה, בנצי ואלין והשפעת ייצוג זה על תהליך החיברות אותו עוברים הצופים.
תוכן העניינים:
תוכן העניינים:
א. מבוא
ב. רקע תיאורטי
ב.1 תוכניות מציאות, מאפיינים ומרכיבי הפורמט: (יוסמן ונייגר 2005)
ב.2 אסכולת החיברות
ב.3 סטריאוטיפים, סטריאוטיפיזיציה וייצוג קבוצות בתקשורת
ג. ניתוח טקסט טלוויזיוני - "האח הגדול", עונה 2, פרק 3
ד. סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה
האח הגדול · תכניות מציאות · ריאליטי · ז'אנר · בחירת הקהל · מתמודדים · בובלילים · פרידמנים · אשכזנזיים · מזרחיים · טלויזיה · טלביזיה · רייטינג
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא ""האח הגדול" ותכניות ריאליטי", סמינריון אודות ""האח הגדול" ותכניות ריאליטי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.