עבודה מס' 069035
מחיר: 544.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח תוכן של אתר הבחירות הרשמי של מטה אובמה.
7,868 מילים ,25 מקורות ,2011
הבחירות לנשיאות בארה"ב אשר התנהלו בשנת 2008, ייצגו תפנית בכל הקשור לניהול קמפיינים פוליטיים ואופן שיווק המועמד לבוחרים הפוטנציאליים. בעקבות השימוש הנרחב אשר עשה אובאמה בפלטפורמה האינטרנטית הוא הצטייר בקרב קהל הבוחרים העתידי כצעיר, דינאמי וכאחד אשר "ידו על הדופק". אובאמה נעזר באינטרנט כבמה שיתופית והזמין בוחרים פוטנציאליים רבים לקחת חלק פעיל ואקטיבי בקמפיין הבחירות שלו. כלומר, ניתן להגיד כי אובאמה יצר דיאלוג יחסית פתוח יותר מבעבר בינו לבין בוחריו העתידיים.
מחקר זה יוצא מתוך ההשערה כי רשת האינטרנט אשר היוותה במה שיתופית בין אובאמה לבוחרים יצרה מצב בו הבוחרים יצאו "מהסימום" (מושג אשר טבעו לזרספלד ומרטון ואדון בו לעומק בהמשך) ומהאדישות. ציפיות אלו מבוססות על ההנחה כי הבעיה של אי ההשתתפות המלאה של הציבור בבחירות פוליטיות, ניתנת לפתרון טכני, קרי באמצעות הפלטפורמה האינטרנטית. אבקש לחקור סוגיה זו לעומק בהמשך המחקר.
מחקר זה הינו מחקר איכותי אשר מתבסס לרוב על ניתוח תוכן של אתר הבחירות הרשמי של מטה אובאמה. כמו כן אשלב ממצאים אלו עם תיאוריות ומקורות מידע שונים אשר הוצגו בפרק סקירת הספרות.
תוכן העניינים:
מבוא
סקירת ספרות
*יחסי תקשורת ופוליטיקה בעידן המודרני
*הולדת "הפוליטיקה החדשה" ו"הפוליטיקאי החדש"
*תפקיד אמצעי התקשורת "בפוליטיקה החדשה"
*האינטרנט ככלי פוליטי
מתודולוגיה
ניתוח קמפיין הבחירות האינטרנטי של מטה ברק אובאמה הרשמי, המרוץ לנשיאות ארה"ב, 2008
דיון ומסקנות
סיכום
ביבליוגרפיה
נספח
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תעמולה פוליטית בעידן אינטרנטי", סמינריון אודות "תעמולה פוליטית בעידן אינטרנטי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.