עבודה מס' 068860
מחיר: 108.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח שלושה מהלכים שיווקיים של חברות הפועלות בענף התקשורת הסלולארית.
3,551 מילים ,2011
העבודה מנתחת שלושה מהלכים שיווקיים שונים של אחת משלושת חברות הסלולר הגדולות במשק. בכל מהלך מובא ניתוח של בחירת קהל היעד, שוק מטרה, פילוח שוק, מיצוב חברה/מהלך, תמהיל שיווק והתייחסות להשפעות סביבה לפי מודל P-E-S-T.
המהלכים הם:
1. תוכנית לחיילים בפלאפון.
2. isafe+ שרות תיקונים לאייפון 4. (פלאפון)
3. סלקום 360
תמהיל שיווק · פלח שוק · פלחי שוק · בחירת שוק מטרה · שוק מטרה · מודל פסט · יסודות השיווק · מהלך שיווקי · מיצוב חברה · מיצוב · בחירת קהל יעד · קהל יעד · פרסום שיווקי
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השיווק בחברות הסלולר (תרגיל)", סמינריון אודות "השיווק בחברות הסלולר (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.