עבודה מס' 068666
מחיר: 181.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח הסרט המשתייך לגל החדש של יוצרי הקולנוע האיראני.
1,186 מילים ,3 מקורות ,2011
בטרם המהפכה האיסלאמית (1979) מתחילה בשורת הקולנוע האיראני החדש. עד השנים הללו הושפע הקולנוע האיראני (שנות ה-30 עד ה-60) מן הקולנוע הטורקי וההודי, בקומדיות והמלודרמות שלו ולאחר מכן, בתום מלחמת העולם השנייה, גם מן הקולנוע האמריקני.
הגל החדש האיראני, אותו מתאר דני מוג'ה בספרו אהבנו כל כך כזרם ש"הפנה עורף לסרטים האסקפיסטיים, הכמו-הוליוודים, לטובת קולנוע אותנטי מעודן ובעל מחויבות חברתית" (מוג'ה, 2003, 258), זכה להצלחה מקומית ובמקביל גם להפצת סרטיו במערב והשתתפותם בפסטיבלים בינלאומיים (258).
בסרטו של קיארוסטמי היכן ביתו של חברי (איראן, 1987), ישנה ביקורת גלויה על החברה האיראנית, ניתן להבחין היטב בהשפעות ובשימושים האסתטיים של הקולנוע הניאוריאליסטי, למרות שישנם גם מעט חריגות מהתפיסות הללו. בעבודה זו אנסה לעמוד על השימושים האסתטיים שנעשו בסרט היכן ביתו של חברי וכמו כן להשוותם לגישה הניאוריאליסטית, תוך שימוש במאמרים וכתבי עת המפרקים ומפענחים אותה.
קולנוע · איראן · מהפכה · הגל החדש · ניאו ראליזם · איטליה · מזרח תיכון
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "קולנוע איראני- הכין ביתו של חברי / אבאס קיארוסטמי ", סמינריון אודות "קולנוע איראני- הכין ביתו של חברי / אבאס קיארוסטמי " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.