עבודה מס' 068617
מחיר: 120.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניאו-ריאליזם דיגיטלי ב"עשר" של עבאס קיארוסטמי
1,417 מילים ,6 מקורות ,2009
בעשר (עבאס קיארוסטמי, 2002), הבמאי בוחר בקפידה את כליו מתוך ארגז הכלים הקולנועי של העידן הדיגיטלי ויוצר בעזרתם קולנוע הפועל במידה רבה לפי העקרונות שניסח צ'זארה זאוואטיני במאמרו המכונן שפורסם ב"מחברות הקולנוע": "תיזות על הניאו-ריאליזם".
בעבודה זו אסקור תחילה כיצד קיארוסטמי יוצר קולנוע ברוח הניאו-ריאליזם האיטלקי ולאחר מכן אסביר כיצד הטכנולוגיה של הוידאו הדיגטלי משמשת את קיארוסטמי ליצירת ריאליזם. בהמשך אסביר כיצד בניגוד לטענת קיארוסטמי, דווקא המינימליזם של "עשר" מביא לשליטה גדולה יותר של הבמאי בסרטו ולבסוף אסביר כיצד קיארוסטמי משתמש בצילום בתוך מכוניות כדרך להתמודד עם מגבלות הצנזורה באיראן.
תוכן העניינים:
א. ניאו-ריאליזם נוסח קיארוסטמי
ב. DV ריאליזם
ג. מינימליזם ושליטת הבמאי
ד. המכונית ומגבלות הצנזורה
ה. ביבליוגרפיה
מינימליזם · צנזורה · איראן · וידאו · אירן · קולנוע אירני
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "קולנוע איראני", סמינריון אודות "קולנוע איראני" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.