עבודה מס' 068307
מחיר: 302.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: סקירת האסטרטגיה ויעילותה.
6,815 מילים ,15 מקורות ,2009
על מנת לנסות ולגבש המלצה האם כדאי לחברות להשתמש בשירותי מיקור חוץ בתחום המחשוב אבצע סקירה על שירותי מיקור חוץ. בעבודה זו אסביר כיצד חברות מנתחות את הסביבה בה הן פועלות לצורך קבלת החלטות וגיבוש אסטרטגיה, אסביר מהו מיקור חוץ וכיצד התחום התפתח בשנים האחרונות.
אסקור את הדילמות המרכזיות בהן מתחבט הארגון טרם קבלת החלטה באשר לשירותי מיקור חוץ, ובאילו סוגי אסטרטגיות של מיקור חוץ הוא יכול לבחור. אסביר מהם הגורמים להצלחת מיקור חוץ ולבסוף אסביר כיצד נמדדת הצלחה או כישלון אסטרטגי של הארגון.
עבודה זו תתמקד במיקור-חוץ ככלי אסטרטגי להצלחת ארגונים, ותנסה להשיב על שאלת המחקר, האם העברת חלק מפעילויות החברה למיקור-חוץ גורם לכישלון הארגון או להצלחתו?
שיטת המחקר אשר תינקט הינה מחקר תיאורטי, אשר תתבסס על סקירה ספרותית של מאמרים אקדמאים, אתרי אינטרנט ונתונים סטטיסטיים בתחום. ע"י שימוש בכלי המחקר הללו, אנסה לענות על שאלת המחקר ולעגן אותה במציאות הקיימת.
תוכן עניינים:
פרק 1 - מבוא
פרק 2 - ניתוח הסביבה בה פועל הארגון לצורך גיבוש אסטרטגיה
* הסביבה החיצונית
* הסביבה הפנימית
* ניתוח SWOT (http://www.meshaptzim.co.il)
פרק 3 - מיקור חוץ כאסטרטגיה
* מהו מיקור חוץ
* התפתחות התחום
פרק 4 - דילמות מרכזיות בבחירה באסטרטגיה של מיקור-חוץ
* הסיבות לבחירה במיקור חוץ
* סיכונים עיקריים
* היבטים ושלבים בתהליך
פרק 5 - אסטרטגיה ארגונית ואסטרטגיות של מיקור-חוץ
* אסטרטגיה ארגונית
* אסטרטגיות של מיקור חוץ
פרק 6 - גורמים להצלחת מיקור חוץ
פרק 7 - הצלחה או כישלון אסטרטגי של הארגון
פרק 8- סיכום, מסקנות והמלצות
רשימה ביבליוגרפית
מיקור חוץ · Outsourcing · ניהול אסטרטגי · אאוטסורסינג
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מיקור-חוץ", סמינריון אודות "מיקור-חוץ" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.