עבודה מס' 067933
מחיר: 483.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: הניתוח כולל השוואות בין רבעונים ושנתיים וכמו כן ניתוחי יחסים פיננסיים.
13,292 מילים ,18 מקורות ,2009
האסטרטגיה של הקבוצה מבוססת על אסטרטגיה של צמיחה שמטרתה להציע לצרכן את מגוון מוצרי המזון האיכותי ביותר תוך כדי חיזוק מעמדה של הקבוצה כחברה מובילה בשוק המזון בישראל. השגת היעדים תתבצע באמצעות חיזוק המותגים של הקבוצה, הגדלת נתחי שוק והגדלת מכירות על ידי השקת מוצרים חדשים וכניסה לתחומים חדשים במזון במטרה להגדיל את הרווחיות התפעולית (EBITDA) הגדלת שיעור התשואה על ההון המושקע (ROIC) ושיפור הרווח הכלכלי (EP) של הקבוצה.
תוכן העניינים:
פרק 1 - הכרת החברה
א. תאור החברה
ב. מבנה האחזקות של החברה
ג. יעדים ואסטרטגיה העסקית
ד. לקוחות וספקים עיקריים
פרק 2 - הסביבה העסקית של החברה
א. תאור כללי של הענפים בהם פועלת החברה
ב. מגזרי הפעילות של הקבוצה
ג. מגזרים הגיאוגרפיים של הקבוצה
פרק 3 - ניתוח SWOT
שלב 1 - ניתוח מיקרו - מודל 5 הכוחות של פורטר
שלב 2 - ניתוח מאקרו - מודל PEST
שלב 3 - סיכום ניתוח הסביבה העסקית - ניתוח SWOT
פרק 4 - ניתוח דוחות כספיים ויחסים פיננסיים
פרק 5 - מקורות
ניתוח פיננסי · מזון · דוחות כספיים
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח דוחות כספיים ויחסים פיננסיים של אסם לשנים 2008 - 2005", סמינריון אודות "ניתוח דוחות כספיים ויחסים פיננסיים של אסם לשנים 2008 - 2005" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.