היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול הקו הראשון

עבודה מס' 067929

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת ניהול קן ראשון בשרות לקוחות של אגף ההכנסות בעירייה, תוך בדיקה של היחסים והפעולות של מנהלת היחידה מול עובדיה והארגון בו היא עובדת וכיצד ניתן לשפרם.

5,022 מילים ,22 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

עבודה זו עוסקת במנהלת קן ראשון בשרות לקוחות של אגף ההכנסות בעיריית XXXXX.
עיריית XXXXX, הינה גוף ציבורי המספקת שירותים מוניציפאליים כגון: חינוך והשכלה, תרבות ופנאי, ספורט, מיסים אגרות והיטלים, שירותי תברואה, שירותיים חברתיים, שירותי דת, הנדסה ועוד. הארגון מעסיק כ- 1,000 עובדים ונותן שרות לכ- 80,000 תושבי העיר ועוד 2,500 בעלי העסקים בעיר.
עיריית XXXXX הינה אחת הרשויות המובילות ביותר מבין כלל הרשויות . וחזון העיר הוא להבטיח את קיומה של XXXXX ולשמר את מעמדה למענינו ולמען הדורות הבאים.
אגף הכנסות של עיריית XXXXX, אחראי על חיוב וגבייה של ארנונה,מים, חוגים, שילוט, גני ילדים ובית המשפט לעניינים מקומיים. האגף נותן שרותי קבלת קהל פרונטאליים וטלפוניים בכל התחומים ואכיפת החובות במידת הצורך. אגף זה דואג להכנסות העירייה.
האגף מחולק למספר מחלקות כאשר יחידת שרות הלקוחות שייכת למחלקת הגביה היחידה מורכבת ממנהלת יחידה ותחתיה ארבע עובדים הנותנים שרותי קהל פרונטאליים וטלפונים כגון: בירורי חשבונות, קבלת תשלומים, עדכוני הנחות, חילופי משלמים ועוד. מנהלת היחידה נמצאת בארגון מעל 20 שנה, ובתפקיד זה כ- 10 שנים. ובעבודה זו ננסה להראות מה הם היחסים והפעולות של מנהלת היחידה מול עובדיה והארגון בו היא עובדת וכיצד ניתן לשפרם.
בעבודה יוצגו 4 נושאים " צוות, מחויבות ארגונית, אמון וחוזה פסיכולוגי כאשר בכל נושא אבדוק כיצד נוהגת מנהלת היחידה ואמיץ על שיפורים שונים.

תוכן עניינים
מבוא
פרק 1 -צוות
1.1 יישום
1.2 המלצות
פרק 2 מחויבות ארגונית
2.1 יישום
2.2 המלצות
פרק 3 - אמון
3.1 יישום
3.2 המלצות
פרק 4 - חוזה פסיכולוגי
4.1 יישום
4.2 המלצות
סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים

* הערת מערכת: שם העירייה הוסר מן העבודה.

קטע מהעבודה:

צוות הינה, פעילות משותפת של קבוצת עובדים במטרה להשיג יעדים ארגוניים ואישיים ולשפר את הפריון ואת האיכות בארגון. אחת הבעיות הנפוצות ביותר של מנהלים כיום, היא כיצד לנהל צוות שבו לא כל החברים כפופים ישירות למנהל הצוות.
Mullins, (1999) הגדיר צוות כמספר אנשים בעלי אינטראקציה איש עם רעהו, מודעות פסיכולוגית אחד לשני התופסים את עצמם כקבוצה. לעומתו, בר חיים (1994) הגדיר שצוות זוהי חבורת עובדים המועסקת על ידי אותו מעביד במסגרת ארגונית משותפת, מייצרת או מפיקה מוצר או שירות כלשהם, ומאופיינת בנורמות, בערכים ובתרבות ארגונית משותפת.
עבודת צוות הינה שיתוף פעולה, היא מאפשרת לפרטים השונים להביא לקבוצה את תרומתם הייחודית ובכך להעצים את הקבוצה ולקדם את הגשמת מטרותיה ויעדיה.

תגים:

שירות לקוחות · מנהל · ניהול עובדים · אירגון · רשות · עיר · עירייה · גביה · הכנסות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול הקו הראשון", סמינריון אודות "ניהול הקו הראשון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.