עבודה מס' 067794
מחיר: 423.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח הארגון והסביבה ובניית קמפיין יח"צ.
5,245 מילים ,12 מקורות ,2007
המרכז לסיוע נפגעות הטרדה מינית בקריית שמונה והגליל שם לעצמו מטרה עיקרית: להעניק סיוע לנפגעות אלימות מינית ולהיאבק בתופעת האלימות המינית באמצעות העלאת מודעות ושינוי עמדות.
כ-6000 אנשים נחשפים לפעילות של המרכז במשך שנה.
"את לא לבד - אנחנו כאן בשבילך - 1202"- הסלוגן, חלק מכלל משפטים שדרכם מעובר מסר לציבור בנושא זה. לנפגעות עצמן המרכז מדגיש את האנונימיות שהיא חשובה ביותר וכן מספר הטלפון שמחובר לקו חירום 24 שעות ביממה. אנו נבדוק בהמשך סלוגנים אחרים ומתאים לקמפיין שלנו.
תקיפה מינית: כל פעולה או אמירה שהקשרה מיני ונעשית ללא הסכמה חופשית של שני הצדדים, הכוללת:
אונס, מעשה סדום, ניסיון אונס, אונס קבוצתי, אונס מתמשך, גילוי עריות, מעשה מגונה, הטרדה מינית
הגדרה משפטית המלאה לסוגי תקיפה מינית מצויים ב"חוק העונשין, תשל"ז - 1977".
לאור הקטגוריות המוזכרות לעיל נציג בעבודה זו את הקמפיין התקשורתי של יחסי ציבור שמטרתו להעלות את מודעות הציבור בנושא כאוב זה מחד וכן איסוף תרומות מהמגזר העסקי והפרטי כדי להמשיך ולתרום למען הקהילה על ידי פעילויות חברתיות.
תחילה נבדוק את המצב הקיים כיום והגדרת הבעיה ומהם הכוחות המשפיעים על המרכז על ידי ניתוח על פי מודלים שיווקיים. יחד עם זאת נבדוק את איך המרכז מגייס את הכספים כדי להפעילו.
מכאן נבנה קמפיין יחסי ציבור המושתת על מודלים מוכרים ביחסי ציבור כדי לכוון את המרכז למטרתו.
חלק מהקמפיין יגע ביכולות לפנות לערוצי תקשורת שונים כגון: עיתונות מקומית על בסיס מקום פנוי, הפצת עלונים, מדבקות, פעילויות הסברה. פרסום ברדיו או בטלוויזיה, דיוור ישיר. יחסי ציבור כיום מקיימים באמצעות פעילות הסברה בגופים ממשלתיים, משטרה, ביתי חולים, באמצעות סדנאות והרצאות בארגונים גדולים, ביתי ספר, צבא וכד'. פעם בתקופה של 3-4 שנים איגוד ארצי מקיים קמפיינים ארציים באמצעות רדיו וטלוויזיה ללא התמקדות במרכז סיוע ספציפי, אלה למטרת העלאת המודעות חברתית לבעיה ושינוי דפוסי התנהגות המקובלים בחברה הישראלית.
המרכז מתבסס על רוח ההתנדבותית הרווחת בו. לכן כמו בכל ארגון, בין אם למטרות רווח ובין אם לא, מחקרים רבים הראו כי שיתוף העובדים בהחלטות ותוכניות שונות מביאות להצלחה מרובה. מכאן, חשיבות גדולה בשיתוף העובדים והמתנדבים בתהליך הכולל של קמפיין יחסי הציבור, המוטיבציה רבה ומרובה.
נבנה מודל לוח זמנים של גאנט כדי לעקוב אחר הקמפיין ולבקר אותו. נשים דגש במצבי משבר אפשריים ואיך מתמודדים עימם על ידי "תוכניות מגירה" כדי לצאת מהמשבר אם יקרה.
לבסוף נבדוק מדדי הצלחה או כישלון של הסברה הנמדדים על ידי עלייה או ירידה במספר פניות.
תוכן עניינים:
תקציר מנהלים
מבוא
I. ניתוח סביבת הארגון
A. מרכז סיוע לנפגעות תקיפה מינית ואונס קרית שמונה והגליל
B. ניתוח SWOT
C. ניתוח PEST
D. מודל פורטר
E. הגדרת הבעיה
II. ניתוח בעלי עניין וקביעת קהל יעד
A. מודל המרובע של Gruning and Hunt (1984)
B. פילוח בעלי עניין
III. בניית קמפיין יחסי ציבור
A. אסטרטגיה
B. RESEARCH - מחקר
C. - ACTION פעולה
D. - COMUNICATION תקשורת
E. ניהול משברים
F. לוח זמנים גאנט
G. תקציב ומקורות גיוס
H. -EVALUATIONהערכה
סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים
ניהול · חברה · יחסי ציבור · מרכז · נפגעות מינית · אונס · SWOT · PEST · PORTER
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "קמפיין יחסי ציבור למרכז לנפגעות מינית", סמינריון אודות "קמפיין יחסי ציבור למרכז לנפגעות מינית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.