עבודה מס' 067717
מחיר: 181.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: שיפור מחלקת שירות הלקוחות של חברת אל על ויישום ה-BPR במחלקה.
5,781 מילים ,13 מקורות ,2008
עבודה זו עסקה במחלקת שירות הלקוחות של חברת אל על. חברה זו הוקמה בשנת 1948 כחברת התעופה הלאומית של ישראל, ומאז הינה החברה המובילה בישראל בהובלה אווירית של נוסעים ומטען.
בתחילה הוצגו 15 שלבי יישום ה-BPR ומסמך ה-SOW של הפרוייקט כולל שלבי הכנה למסמך.
לאחר מכן, תוכנן פרוייקט ה-BPR שכלל 4 שלבי ביצוע: מסמך WBS, מסמך OBS, טבלת שלבי פרוייקט ה- BPR , רשת A0A, לוח גאנט, טבלת זמנים ומרווחים ואבני הדרך לפרוייקט.
בהמשך, בוצע הפרוייקט כולל בקרה. שלב זה כלל תיאור משאבים, פרופיל משאבים ופילוס משאבים. בנוסף חושב תקציב הפרוייקט, הקשר בין עלות למשך הפרוייקט וההסתברות לסיום הפרוייקט במועד.
בסיום הפרוייקט הוצגו הפעולות שיש לבצע בסיום, פורטו גורמי האי ודאות וההמלצות להתגברות עליהם וניתוח סיכונים אפשריים לפרוייקט ותוכנית מגירה.
השלב האחרון בעבודה זו הינו שלב הבקרה. שלב זה חשוב ביותר מפני שמבלעדיו כל הפרוייקט יכול להיכשל.
בשלב זה הוצג מעגל הבקרה על כל מרכיביו, נבנו מדדים ותקנים, הוצגו השימושים לתוצרי הלוואי של הבקרה והוצעו שיפורים בהתאם.
לסיכום ניתן לראות כי הפרוייקט יצליח לטווח הארוך למרות שבתחילה נראו קשיים רבים.
תוכן עניינים:
מבוא
1 ייזום פרוייקט ה-BPR
א) שלבי היישום של ה-BPR בארגון
ב) מסמך SOW של הפרוייקט
ג) הצגת שלבי התהליך מנקודת הייזום עד ל-SOW
2 תכנון פרוייקט ה-BPR
א) מסמך WBS ומסמך OBS התהליך
ב) טבלת שלבי פרוייקט ה-BPR
ג) רשת PERT, לוח גאנט וטבלת זמנים ומרווחים
ד) אבני דרך לפרוייקט
3 ביצוע ובקרה של הפרוייקט
א) תיאור המשאבים הדרושים, פרופיל משאבים ופילוס משאבים
ב) תקציב הפרוייקט לפי פעולות, חודשים ותקציב מצטבר
ג) הקשר בין עלות למשך הפרוייקט
ד) ההסתברות לסיום הפרוייקט במועד
4 סיום הפרוייקט
א) הפעולות בסיום פרוייקט ה-BPR
ב) פירוט גורמי האי-ודאות בפרוייקט ה-BPR והמלצות להתגברות
ג) סיכונים אפשריים ותוכנית מגירה
5 בקרה
א) מעגל הבקרה על כל מרכיביו
ב) בניית מדדים ותקנים לארגון כולל הסברים
ג) השימושים לתוצרי הלוואי של הבקרה בארגון
ד) שיפורים וכיווני פעולה בהתאם לסעיף ג'
סיכום
ביבליוגרפיה
שיפור · עסקים · מנהל · ביצוע · אסטרטגיה · יעילות · השתפרות · עובד · ארגון · פרויקט
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיפור עסקי - חברת אל על ", סמינריון אודות "שיפור עסקי - חברת אל על " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.