היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח 'במבה נוגט' של חברת אוסם

עבודה מס' 067599

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח החברה והקמפיין למוצר החדש.

2,913 מילים ,2009

תקציר העבודה:

חברת אסם היא אחת מחברות המזון הגדולות בארץ (היקף מכירות של 2.52 מיליארד ש"ח
נכון לדצמבר 2005). אסם השקעות היא חברת האם המאגדת בתוכה קבוצות חברות שמתעסקות בעיקר ביצור ושיווק של מוצרי מזון כגון חטיפים, מרקים, מוצרי מאפה פסטות, רטבים, קפה, שימורם, מוצרי בשר ועוד. כאשר רוב פעילות המכירה ההפצה והרכש נמצאת בידי קבוצת אסם סחר. מחירי מוצרי הפסטה מיצור הקבוצה נתונים בפיקוח ממשלתי.
בקבוצה חברות אסם סחר, טבעול, צבר, נסטלה גלידות, בית השיטה, אסמים ועוד החזקות שונות.
הקבוצה מייצרת למעלה מ- 1000 פרטי מזון מסוגים שונים בתשעה מרכזי יצור. השיווק מבוצע ממרכזי הפצה אזוריים. בנוסף אסם מייצאת לחו"ל דרך אסם UK ואסם USA.
חברת נסטלה היא בעלת המניות העיקרית באסם (%53.8).
אסם חתומה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת נסטלה, אחת מחברות המזון הגדולות בעולם. במסגרת ההסכם אסם משווקת ומייצרת את מוצרי החברה. אסם משתמשת בידע של נסטלה לפיתוח הקבוצה. (ידע טכני, מדעי, שיווקי ועוד).
שוק החטיפים מצוי בסטגנציה - יודע עליות וירידות מקומיות, אך אינו מראה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות. במבה חטיף מוביל שנמצא בסטגנציה - נתח השוק הכמותי והכספי (כ-25% משוק החטיפים הכללי) כמעט ואינו משתנה במהלך השנים האחרונות והוא נותר יציב. ולכן בשנת 2008 החליטו בחברת אוסם למתוח את המותג במבה ובכך לבצע מהלך אסטרטגי משמעותי, של משהו חדשני בעולם החטיפים תחת מותג העל "במבה".
המהלך כלל, חיפוש אחר טעם חדש והתבסס על מגוון רחב של מחקרים, האתגר הגדול היה למצוא את הנוסחה המאזנת בין טעם מושלם שעונה לתשוקות הצרכנים, יחד עם הימנעות מפגיעה במותג מורשת אהוב, המבוסס מזה שנים על טעם אחד ומוכר.

תוכן העניינים:
1.כללי
1.1 מטרות
2. ניתוח סביבה חיצונית
2.1 הקטגוריה
2.2 נתחי שוק
2.3 מאקרו -סביבות משפיעות
2.4 מודל פורטר
2.5 סקירת מתחרים
2.6 התנהגות קניה ערב המהלך
3. ניתוח סביבה פנימית
3.1 היסטוריה
3.2 ערכי המותג
3.3 תמהיל השיווק P4
3.4 SWOT
3.5 מיצוב
3.6 בידול
3.7 קהל יעד
3.8 מודל BCG
3.9 תהליך החלטת קנייה
4. הקמפיין
4.1 מטרות
4.2 יעדים
4.3 תיאומר הקמפיין
4.4 קהל יעד פרסומי
5. תוצאות הקמפיין

קטע מהעבודה:

תמהיל המדיה
1. יצירת מודעות רחבה למוצר החדש ואימפקט גבוה בקרב קהל המטרה בפרק זמן קצר.
2. העברת תחושת ה- Food Appeal של שילוב הטעמים באופן מגרה ומעורר תשוקה.

אי לכך המדיה שנבחרה הייתה מדיית ה- TV, בה ניתן ליצור חשיפה רחבה בדרך הקצרה והמהירה ביותר, ויחד עם זאת להעביר את תחושת ה-Food Appeal באופן שלא ניתן במדיות אחרות.

תגים:

שיווק · אוסם · ניתוח · סביבה · חיצוני · מאקרו · פנימי · מיקרו · תמהיל · השיווק · מודל · בוסטון · מודל · SWOT

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח 'במבה נוגט' של חברת אוסם", סמינריון אודות "ניתוח 'במבה נוגט' של חברת אוסם" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.