היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח חברת גולף אנד קו על פי עקרונות האסטרטגיה העסקית

עבודה מס' 067415

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוחי SWOT ,BCG, ערכים, סביבה ומשאבים עד לקבלת החלטות בנוגע לאיזו אסטרטגיה עסקית יש לחתור.

7,387 מילים ,2 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

בשנים האחרונות קיימת בישראל מגמה נמשכת של התגברות התחרותיות בתחום המכירה הקמעונאית של אופנת ההלבשה ואופנת הבית. מגמה זו נובעת מפתיחתן בארץ של חנויות הנמנות על רשתות בינלאומיות וחנויות חדשות בתחומים האמורים ומכניסתן של רשתות מקומיות. הסביבה התחרותית משפיעה על רמות המחירים בתחומי פעילות אלה. בשנים האחרונות ניכר, כי התחרות בין מרכזי מסחר מבוקשים הנמצאים בסמיכות, ובעיקר קניונים, מתגברת, דבר הגורם לקיטון המכירות בחנויות הנמצאות במרכזי מסחר סמוכים. במקביל, במרכזי מסחר מבוקשים, מתגברת התחרות על שטחי מסחר, אשר גרמה לעליית דמי השכירות במרכזים אלה בשנת 2007 . על רקע זה, בשנת 2006 החלה החברה לפעול לשם פתיחת חלק מחנויותיה מחוץ לקניונים ולפאוור סנטרים, תוך התמקדות בפתיחת חנויות ברחובות מרכזיים בערים השונות ופתיחת חנויות בפריפריה. על ידי כך החברה תשלוט בשוק רחב יותר בזכות נגישות קלה ונוחה לכל אדם על ידי מיקומים אסטרטגיים.

תוכן עניינים:
1. ערכים:
1.1 תיאור החברה
1.2 ייעוד
1.3 מטרות
1.4 יעדים
2. סביבה:
2.1 גורמים טכנולוגיים
2.2 גורמים חברתיים וחינוכיים
2.3 גורמים של הסביבה הפיזית
2.4 גורמים דמוגרפים
2.5 גורמים משפטיים ושלטוניים
2.6 גורמים מקרו- כלכליים
2.7 גורמים מדיניים ופוליטיים
2.8 גורמים תחרותיים
3. ניתוח מודל חמשת הכוחות על פי פורטר:
3.1 כוח הספקים
3.2 כוח הלקוחות
3.3 עוצמת התחרות בין המתחרים הקיימים ואיום כניסה של מתחרים חדשים
3.4 איום של תחליפים
4. ניתוח - S.W.O.T:
4.1 Opportunities
4.2 Threats
5. משאבים:
5.1 משאבים כספיים
5.2 משאבים פיסיים ותפעוליים
5.3 גורמי שווק
5.4 משאבים ארגוניים
5.5 מערכות התכנון / הבקרה הפיננסית
5.6 משאבים חברתיים
5.7 משאבי אנוש
5.8 מיפוי תמהיל המוצרים על פי מודל BCG
6. ניתוח - S.W.O.T:
6.1 Strength
6.2 Weakness
7. האסטרטגיה העסקית הקיימת:
8. האסטרטגיה העסקית המוצעת:
9. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

גורמים טכנולוגיים:
1. המצאות - החברה מעצבת את מרבית המוצרים הנמכרים על-ידיה באמצעות מחלקת עיצוב הכוללת מעצבים, שהינם לרוב בוגרי בתי ספר גבוהים לאופנה בישראל, המועסקים בחברה, המתמחים בעיצוב אופנת הלבשה ואופנת בית.
2. חומרי גלם - מרבית המוצרים הנמכרים על ידי החברה נרכשים על ידה מספקים, אשר מבצעים את הליך ייצור המוצר בהתאם לדרישות העיצוב של החברה. בנוסף רוכשת החברה מוצרים מספקים המספקים לחברה מוצרים מוגמרים, שהחברה אינה מעורבת בעיצובם.
החברה מקיימת תהליך איתור ספקים חדשים מעת לעת, הערכת ספקים קיימים וביקורת טיב באופן שוטף.

תגים:

ניתוחי · SWOT · BCG · ערכים · סביבה · ומשאבים · חלופות · אסטרטגיות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח חברת גולף אנד קו על פי עקרונות האסטרטגיה העסקית ", סמינריון אודות "ניתוח חברת גולף אנד קו על פי עקרונות האסטרטגיה העסקית " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.