עבודה מס' 067415
מחיר: 181.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוחי SWOT ,BCG, ערכים, סביבה ומשאבים עד לקבלת החלטות בנוגע לאיזו אסטרטגיה עסקית יש לחתור.
7,387 מילים ,2 מקורות ,2007
בשנים האחרונות קיימת בישראל מגמה נמשכת של התגברות התחרותיות בתחום המכירה הקמעונאית של אופנת ההלבשה ואופנת הבית. מגמה זו נובעת מפתיחתן בארץ של חנויות הנמנות על רשתות בינלאומיות וחנויות חדשות בתחומים האמורים ומכניסתן של רשתות מקומיות. הסביבה התחרותית משפיעה על רמות המחירים בתחומי פעילות אלה. בשנים האחרונות ניכר, כי התחרות בין מרכזי מסחר מבוקשים הנמצאים בסמיכות, ובעיקר קניונים, מתגברת, דבר הגורם לקיטון המכירות בחנויות הנמצאות במרכזי מסחר סמוכים. במקביל, במרכזי מסחר מבוקשים, מתגברת התחרות על שטחי מסחר, אשר גרמה לעליית דמי השכירות במרכזים אלה בשנת 2007 . על רקע זה, בשנת 2006 החלה החברה לפעול לשם פתיחת חלק מחנויותיה מחוץ לקניונים ולפאוור סנטרים, תוך התמקדות בפתיחת חנויות ברחובות מרכזיים בערים השונות ופתיחת חנויות בפריפריה. על ידי כך החברה תשלוט בשוק רחב יותר בזכות נגישות קלה ונוחה לכל אדם על ידי מיקומים אסטרטגיים.
תוכן עניינים:
1. ערכים:
1.1 תיאור החברה
1.2 ייעוד
1.3 מטרות
1.4 יעדים
2. סביבה:
2.1 גורמים טכנולוגיים
2.2 גורמים חברתיים וחינוכיים
2.3 גורמים של הסביבה הפיזית
2.4 גורמים דמוגרפים
2.5 גורמים משפטיים ושלטוניים
2.6 גורמים מקרו- כלכליים
2.7 גורמים מדיניים ופוליטיים
2.8 גורמים תחרותיים
3. ניתוח מודל חמשת הכוחות על פי פורטר:
3.1 כוח הספקים
3.2 כוח הלקוחות
3.3 עוצמת התחרות בין המתחרים הקיימים ואיום כניסה של מתחרים חדשים
3.4 איום של תחליפים
4. ניתוח - S.W.O.T:
4.1 Opportunities
4.2 Threats
5. משאבים:
5.1 משאבים כספיים
5.2 משאבים פיסיים ותפעוליים
5.3 גורמי שווק
5.4 משאבים ארגוניים
5.5 מערכות התכנון / הבקרה הפיננסית
5.6 משאבים חברתיים
5.7 משאבי אנוש
5.8 מיפוי תמהיל המוצרים על פי מודל BCG
6. ניתוח - S.W.O.T:
6.1 Strength
6.2 Weakness
7. האסטרטגיה העסקית הקיימת:
8. האסטרטגיה העסקית המוצעת:
9. ביבליוגרפיה
ניתוחי · SWOT · BCG · ערכים · סביבה · ומשאבים · חלופות · אסטרטגיות
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח חברת גולף אנד קו על פי עקרונות האסטרטגיה העסקית ", סמינריון אודות "ניתוח חברת גולף אנד קו על פי עקרונות האסטרטגיה העסקית " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.