עבודה מס' 067267
מחיר: 217.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח מבע קולנועי של הסרט זליג, בעיקר מהיבטי נרטיב מיזנסצינה ופסקול.
1,762 מילים ,1 מקורות ,2005
הסרט "זליג" (Zelig, 1983) בבימוי וודי אלן (Woody Allen) שייך לז'אנר הסרטים התיעודיים-ביוגרפיים, זאת למרות שמבוסס על דמות פיקטיבית. לכן, דווקא מכיוון שהדמות אינה אמיתית, משתמש הסרט באופן מופגן ועקבי יותר (מסרטים דוקומנטריים) בתבניות התמאטיות, הנראטיביות והסגנוניות השולטות ומאפיינות את הז'אנר.
נדון בשני סיקוונסים מרכזיים ומנוגדים במשמעותם, אשר נסביר באמצעותם את משמעותו התמטית של הסרט כולו. הסיקוונס הראשון הוא סיקוונס הפתיחה, בו מוצגת "תופעת זליג" כאיש-זיקית. הסיקוונס השני הוא הסיקוונס בו זליג מסיים את הטיפול אצל ד"ר פלטשר ובו מסופר גם על הביקור אצל אחותה של ד"ר פלטשר (37:22 דק' מהפתיחה). בשני סיקוונסים אלו ניתן למצוא את הקונפליקט המרכזי בו למעשה עוסק הסרט - מהו קונפורמיזם.
מבע קולנועי · נרטיב · מיזנסצינה · קולנוע יהודי · התבוללות
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חיקוי והתבוללות בסרט "זליג"", סמינריון אודות "חיקוי והתבוללות בסרט "זליג"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.