עבודה מס' 067231
מחיר: 217.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: תכנון אסטרטגית השיווק וההפצה הנכונה, לאור השינויים בשוק והשינויים במעמדה.
3,002 מילים ,2006
ב-1987 שוק ההנעלה נמצא בסוף שלב הצמיחה, מתחלק לסגמנטים רבים, ואורך חיי המוצר (נעלים) קצר למדי. כמו-כן, עלויות היצור צפויות לעלות וכך להקטין את המרווח של המתחרים הפועלים בשוק. ריבוק הפכה להיות מחברה בעלת נתח שוק קטן, לחברה בעלת נתח השוק הגדול ביותר בארה"ב, הפונה לכל הצרכנים, עם דגמים מוכרים לכל.
לאור זאת, על ריבוק לתכנן את אסטרטגית השיווק הנכונה עבורה, לאור השינויים בשוק והשינויים במעמדה. בין היתר, עליה להחליט, באיזה סיגמנטים להתמקד, מה תהיה אסטרטגית ההפצה, האם לתת חסות למסע ההופעות The Humen Rights Now! (להלן - מסע ההופעות) שעורך אמנסטי.
תוכן העניינים:
א. הגדרת הבעיה
ב. ניתוח שוק ההנעלה
ג. ניתוח אסטרטגיות גידול ושיווק
ד. יחס בין מתן חסות למסע ההופעות לתוכנית השיווק המתוכננת לשנת 1988
נספח א' - ניתוח SWOT
נספח ב' - ניתוח שוק ומאפייני צרכן
נספח ג' - אסטרטגיית העלאת מחיר
נספח ד' - אסטרטגיית שיווקיות אפשריות
עסקית · שוק · נעלים · הנעלה · מתחרים · נייק · אדידס · פילוח · מוצר · SWOT · צרכנים · קידום מכירות · גידול · חסות · ביגוד
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "Reebok International Ltd - ריבוק", סמינריון אודות "Reebok International Ltd - ריבוק" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.