עבודה מס' 067112
מחיר: 241.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בחינת דפוסי השימוש במרחב הצרכני - קניון העמקים.
4,287 מילים ,5 מקורות ,2007
בעבודתנו בחרנו להתמקד בקניון ה"עמקים" עפולה. הגדרת הקניון כפי שנתפס בעיני Dawson-
"קניון כמרכז קניות ומרכז מסחרי", היא ההגדרה שמתאימה לתיאור קניון ה"עמקים" בעפולה על פני הגדרות אחרות שמוכרות לנו, כגון : קניון כמקום מפגש חברתי או מקום לפנאי וכדומה. (הביסוס להגדרה זו תינתן על סמך תצפיות וכלים שניתנו לנו במסגרת הקורס).
הקניון הוקם בשנת 1994. הקניון משתרע על שטח של 44 אלף מ"ר כאשר שטח החנייה משתרע על שטח של 22 אלף מ"ר (תת קרקעי). תכולתו מונה כ 60 חנויות של ביגוד, הנעלה, תכשיטים מזון ועוד.
תופעת כניסת גל הקניונים לארץ לא יכלה לפסוח על מקום מרכזי בעמק יזרעאל כמו עפולה
(בירת העמק). אילולא יזם עסקי רציני בדמותו של הורן את ליבוביץ', אשר בבעלותו בין השאר חברה ארצית גדולה להסעות, החליט להקים את קניון העמקים אשר ממוקם בלב ליבה של העיר עפולה. בשנותיו הראשונות הקניון היה להצלחה מסחררת לתושבי העמק והאזור בכלל ולעפולה בפרט.
תוכן העניינים:
הקדמה
תאור המרחב הצרכני
ניתוח עקרונות התכנון והעיצוב
בחינת דפוסי השימוש במרחב הצרכני
סיכום
ביבליוגרפיה
נספח - תצפיות
מרחב צבורי · תכנון ועיצוב · אינטרסים · קניון · הפרטה · דפוסי התנהגות · ראיונות · ציטוטים
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "המרחב הצרכני החדש: הפרטת המרחב הציבורי", סמינריון אודות "המרחב הצרכני החדש: הפרטת המרחב הציבורי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.