עבודה מס' 067089
מחיר: 96.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח הארגון ובעלי העניין (תרגיל).
1,760 מילים ,2 מקורות ,2003
אין ספק כי מגוון השירותים המוצעים על ידי MSN השתנה בצורה משמעותית מאז החלה את דרכה, בראשית שנת 1996. בתחילה, MSN היתה בסך הכל שירות און-ליין פשוט ביותר עבור המשתמשים של חלונות 95, אשר מטרתו היחידה הייתה ניסיון לייצר חוויה אינטראקטיבית לאחרונים, וזאת על בסיס תכני מולטימידיה פשוטים ביותר אשר היו זמינים באותה תקופה (אשר כמובן היתה תקופת החיתולים של עידן האינטרנט).
בין שותפי התוכן נמנים: גל"צ, רשת, קשת, טלעד (ערוץ 2) דה-מרקר (אתר כלכלי), ONE(אתר ספורט) , קופידון (אתר היכרויות) ועוד.
תוכן העניינים:
א. חברת msn ישראל - מבוא
ב. חזון החברה היום-יומי רשת
ג. תיאוריות ניהול
ד. בעליי עניין
ה. מטריצת בעלי עניין או עוצמה/עניין
ו. ספקי תוכן
ז. השפעתם של הספקים על תפקידי המנהל
MESSENGER · אינטרנט · מיקרוסופט · דואר · אלקטרוני · מייל · HOTMAIL · WINDOWS · הייטק · הזנק · מולטימדיה · אינטראקטיבי · מנהל · ארגון · פורטל · חזון · אסטרטגיה · עסקית · סביבה · ניהול · פירמה · בעלי · מניות · חברה · מתחרים · מטריצה · ספק · תוכן · ארגוני · מייקל · פורטר
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת MSN", סמינריון אודות "חברת MSN" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.