עבודה מס' 066847
מחיר: 241.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח מתווכי התרבות כלומר אמצעי התקשורת המסייעים לנו לצרוך תרבות באופן יום יומי.
6,685 מילים ,6 מקורות ,2006
בכדי להבין טוב את הניתוח אותו התבקשנו לעשות, בחרנו תחילה להציג את הרקע התיאורטי ואח"כ ניישם אותו בעת ניתוח מתווכי התרבות. תחילה נסקור מהי תרבות כדי לקבל אינדיקציה ראשונית, אח"כ נסקור את מתווכי התרבות ותפקידם בהעברת התרבות.
לאחר שניישם זאת נבצע סקירת רקע תיאורטי על כל מתווך כדי לדבר על מאפייניו, ועל סמך זה ננתח ונשווה בין כל מתווך לגופו- תוך התייחסות לצורה ולתוכן. בסוף תובא טבלה המשווה בין המתווכים השונים בעבודה. בחרנו להתמקד במתווכים הבאים: מו"ולות, אינטרנט, כתב עת ומוסף תרבות וספרות מעיתון.
תוכן העניינים:
הקדמה
תרבות, תרבות גבוהה ותרבות פופולארית
מתווכי התרבות ותפקידם
מתווך תרבות ראשון - מו"לות
מתווך תרבות שני -מוסף ספרות ותרבות
מתווך תרבות שלישי - כתב עת לספרות
מתווך תרבות רביעי -מוסף ספרות ותרבות באינטרנט
טבלה מסכמת
ממצאים ומסקנות
ביבליוגרפיה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מתווכי התרבות", סמינריון אודות "מתווכי התרבות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.