עבודה מס' 066797
מחיר: 338.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח שיטת המכירות בחברה ברק, תוך התייחסות להיבט הפנימי והחיצוני של החברה, והשיטות השונות שבה החברה משתמשת לצורך קידום המטרה.
3,623 מילים ,6 מקורות ,2007
חברת 013 ברק הוקמה בשנת 1997 על ידי שלושת ענקי התקשורת: Sprint, France Telecom, Deutsche Telecom ושתי חברות ישראליות: כללקום ומת"ב.
בתוך פחות מחמש שנים הצליחה 013 ברק לבסס את מעמדה כחברת תקשורת מובילה בישראל, תוך שהיא מציגה שיעורי צמיחה משמעותיים במהלך שנות פעילותה.
פתרונות התקשורת של 013 ברק כוללים: שירותי טלפוניה, אינטרנט והעברת נתונים.
במסגרת תהליך התיכון מחדש נבחנו נקודות התורפה של החברה כולה וניתן להן המענה המתאים תוך שינוי נהלי וצורת העבודה עד כה וארגון מחדש של אגפי החברה.
מערך המכירות אף הוא "טופל" במסגרת תהליך זה, וניתן להבחין כי בשנה האחרונה אכן חל שיפור ניכר בעמידה ביעדיו (הן הכספיים והן הכמותיים).
תוכן עניינים:
חלק א'- תאור החברה
מאפייני סביבת החברה
מטרות ויעדים של מערך
מאפייני תמהיל השיווק
מערך המכירות- מבנה ותפקידים
תפקידי המערך
מערכות הגיוס, הקליטה, ההנעה וההדרכה במערך
תאור תהליך המכירה
ניהול המכירות במערך
אפקטיביות המערך
חלק ב'- מערך המלצות לשיפור האפקטיביות במערך
ביבליוגרפיה
חלק ג'- נספחים
ניתוח · סביבות · swot · מכירות · גיוס · ומיון · אטסרטגיה · תקשורת
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול מכירות חברת ברק", סמינריון אודות "ניהול מכירות חברת ברק" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.