עבודה מס' 066657
מחיר: 120.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח קצר באמצעות פרסומת למילקי.
987 מילים ,4 מקורות ,2006
מטרת עבודה זו היא להציג את מעמדן של הנשים בעולם הפרסומת. באמצעות פרסומת על "מילקי" של שטראוס אנתח את הפוליטיקה המגדרית החבויה בפרסומת, אציג איך מוכרים לנו מגדר על מנת למכור את המוצר.
תקשורת שותפה בהבניית המציאות, ויש לה תפקיד חשוב בעיצוב החברה ובהחדרת שינויים לתוכה. הפרסום הוא אחד מגורמי החברות שהשפעתם הולכת וגוברת בתקופה המודרנית. עניינו של הפרסום הוא לכאורה להגביר מכירות, אך הוא גם מוכר אידיאולוגיה. אחד התהליכים שבאמצעותם מתבטאת אידיאולוגיה זו הוא יצירת דימויי הנשים והנערות בפרסום. הפרסומות מחזקות את אי השוויון ונותנות לו לגיטימציה, ובכך עוזרת לשמר את המגדר, את מקום הנשים במרחב הפרטי , במקום לפעול לשחרור הנשים מבידודן ממוקדי הכוח בחברה.
מגדר · תנועה פמיניסטית · מדיניות · פרסומת
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פוליטיקה מגדרית בפרסומת (תרגיל)", סמינריון אודות "פוליטיקה מגדרית בפרסומת (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.