עבודה מס' 066600
מחיר: 181.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: תהליך BPR (עיצוב מחדש) ו- STS (סוציוטכנית)
2,542 מילים ,2 מקורות ,2007
חברת הטלפוניה והתקשורת GTE נחשבת לאחת מארבע החברות הגדולות ביותר בעולם בתחום הטלקומוניקציה. הכנסותיה השנתיות של החברה מסתכמות בשישה עשר מיליארד דולר. החברה מספקת תשתית לשיחות מקומיות, בין עירוניות ושיחות חוץ. החברה משרתת קרוב לעשרה מיליון משקי בית וקרוב למיליון בתי עסק בארבעים מדינות ברחבי ארצות הברית.
יש לציין שחברת GTE נקנתה על ידי חברת התקשורת ורייזון (verizon) בשנת 2000.
לכל אחת מהשיטות המוצגות בעבודה זו ישנה מטרה שונה. גישת BPR (עיצוב מחדש) מתמקדת בתהליכים ארגוניים, בעתיד הרצוי ובשינוי ממעלה שנייה. לעומת זאת גישת STS (סוציוטכנית) מתמקדת בארגון העבודה, בשיפור המצב הקיים, בהתייעלות ובשינוי ממעלה ראשונה. לאור כל מה שתואר לעיל אנו מאמינים כי גישת המערכות הסוציוטכניות (STS) יכולה להועיל לחברת GTE ויכולה להתאים לה נוכח השינויים שחלו בסביבתה העסקית מחד ותוכנית היישום של החברה מאידך.
טלפוניה · שיטות · ניהול · שינוי · ארגוני
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "גישות ניהול מתקדמות - חברת GTE", סמינריון אודות "גישות ניהול מתקדמות - חברת GTE" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.