עבודה מס' 066101
מחיר: 72.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: הגישה הפלורליסטית, הגישה המטמיעה והגישה האינטגרטיבית, והמשמעות של שימוש בכל אחת מהגישות הללו בכיתה הטרוגנית.
2,159 מילים ,2 מקורות ,2005
סוגיית ההטרוגניות בקרב תלמידים בכיתה היא סוגיה שמקבלת משנה תוקף בשנים האחרונות בשל שינויים דמוגרפיים בחברה המשפיעים על הרכב הכיתה: גלי עליה ממדינות שונות, אינטגרציה במערכת החינוך, שילוב תלמידים מדתות שונות, מעמד כלכלי שונה ושינויים נוספים, יצרו כיתות הטרוגניות המאופיינות בשונות רבה בין התלמידים. סוגיה זו מציבה אתגר בפני צוות ההוראה: כיצד לקדם תלמידים בעלי רקע שונה מבחינה לימודית וחברתית? מטרת עבודה זו היא לבחון את מהות ההוראה, מטרותיה ואופן יישומה הפרקטי בכיתה על פי תיאורית הלמידה החברתית לאור גישות ההוראה השונות המתמודדות עם ההטרוגניות בכיתה: הגישה הפלורליסטית, הגישה המטמיעה וגישת האינטגרציה.
הטרוגניות · כיתה · הוראה · אינטגרציה · הטמעה · פלורליזם · חינוך
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בחינת גישות הוראה שונות להתמודדות עם סוגית ההטרוגניות בכיתה", סמינריון אודות "בחינת גישות הוראה שונות להתמודדות עם סוגית ההטרוגניות בכיתה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.