עבודה מס' 065899
מחיר: 361.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: אופן הסיקור התקשורתי הישראלי במהלך המלחמה
5,289 מילים ,12 מקורות ,2007
מלחמת לבנון השנייה הוא השם שניתן בציבור ובתקשורת הישראלית ללחימה שהתרחשה בלבנון. הממשלה לא אישרה לכנות את חילופי האש כמלחמה אלא מערכה. בלבנון מכנים את המלחמה כמלחמת יולי. המלחמה כללה התקפות של חיזבאללה על צה"ל ועל יישובי הצפון ושל צה"ל על מטרות תשתית בלבנון ועל חיזבאללה.
במלחמת לבנון הציבור נחשף לתמונות המלחמה בעורף ובחזית וגם לאופן ניהולה. זו פעם ראשונה שמשבר לאומי בסדר גודל שכזה התרחש בעידן התקשורת הרב ערוצית של הלווין, הכבלים והטכנולוגיה הדיגיטלית המתקדמת. הסיקור התקשורתי של המלחמה בתקשורת היה למאתגר ומורכב במיוחד.
התקשורת קיבלה ביקורות שליליות על התפקיד שמילאה בסיקור המלחמה.
בעבודה זו אחקור את אופן הסיקור התקשורתי הישראלי במהלך המלחמה. בפרק התיאורטי מוצגת מלחמת לבנון הראשונה ותפקידה של התקשורת במלחמה.
בפרק המרכזי יש מספר נושאים: הראשון, סקירה כללית על עבודת הכתבים ועבודת דובר צה"ל במהלך המלחמה. הנושא השני, נראה כי הציבור אינו אהב את המידע שאליו נחשף בזמן אמת וכי התקשורת חצתה גבולות, לא נשמעה לכללי הצנזורה ושירתה את האויב - פרסום הרוגים, נפילת קטיושות וכדומה. הנושא השלישי, מתאר את תפקידה של התקשורת במהלך המלחמה.
תוכן עניינים:
מבוא
פרק תיאורטי
הרקע למלחמת שלום הגליל
התקשורת במלחמה
פרק מרכזי יחסי צבא ותקשורת
הרקע למלחמה
עבודת הכתבים
עבודת דובר צה"ל
צנזורה
התקשורת כמתלהמת?
סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים
עיתונות · צנזורה · ביטחון · לאומי
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מלחמת לבנון השנייה {יולי 2006} בראי התקשורת הישראלית ", סמינריון אודות "מלחמת לבנון השנייה {יולי 2006} בראי התקשורת הישראלית " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.