עבודה מס' 065796
מחיר: 433.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח ביקורתי של טרנד השיווק ה"ירוק" והתייחסות לחברות טויוטה והונדה.
4,731 מילים ,27 מקורות ,2007
העבודה עוסקת בניתוח ביקורתי של אחד מהטרנדים השיווקים - שיווק "ירוק".
בחלק הראשון ניתנים הגדרתו של הטרנד "שיווק ירוק", סקורה היסטורית ואנליזה של הטרנד המבוססת על מקורות אקדמיים ואמצעי תקשורת (אקטואליה). האנליזה כוללת היבטים יסודיים כגון שוק מטרה ואסטרטגיה, ניתוח נקודות תורפה וחוזק, תיאור דילמות וחסמים העומדים מול החברות ודוגמאות של הצלחה אסטרטגית. מצוי שהשיווק הירוק נמצא עדיין בחיתוליו הדרך, אך עם פוטנציאל צמיחה אדיר. אפשר לראות שבמובנים מסוימים שיווק של מוצרים ירוקים זהה לשיווק של מוצרים רגילים,אך מוצרים ירוקים הם בעייתיים יותר מבחינה שיווקית ולכן מחייבים טיפול מיוחד שמותאם לקהל היעד הירוק ולחסמים הייחודים עליהם צריך להתגבר.
בחלק השני נותחה את ההשפעה של טרנד שיווק "ירוק" מהיבטים שונים על אסטרטגיה שיווק ותפעול של שתי חברות מתחום תעשיית הרכב (טויוטה ו הונדה) בהתייחסות לאינטגרציה של שיווק ותפעול .מצוי שהחברות האלה מצליחות ליישם את האסטרטגיה של השיווק ה"ירוק" על מנת להשיג יתרון תחרותי ולכן נחשבות כמובילות בתחום.
תוכן עניינים:
תקציר
מבוא
1. שיווק "ירוק"
1.1 אסטרטגיה "ירוקה"
2. שינוי אסטרטגי של שיווק ותפעול
2.1 טויוטה
2.2 הונדה
2.3 מסקנות
ביבליוגרפיה
נספחים
אסטרטגיה · שיווקית · איכות · סביבה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק ירוק - Green Marketing trend", סמינריון אודות "שיווק ירוק - Green Marketing trend" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.