עבודה מס' 065769
מחיר: 277.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בדיקת אפקטיביות הפרסום הפוליטי בטלויזיה על הציבור, כאשר הפילוח העיקרי יהיה של גיל והשכלה.
5,392 מילים ,22 מקורות ,2000
מטרת העבודה הנוכחית היא לבדוק את אפקטיביות הפרסום הפוליטי בטלויזיה על הציבור, כאשר הפילוח העיקרי יהיה של גיל והשכלה.
החלר המחקרי בעבודה יתמקד על המרוץ לראשות הממשלה בין שמעון פרס לבנימין נתניהו ובין אהוד ברק לבנימין נתניהו.
ערוצי הפרסום הינם העיתונות הכתובה, ערוצי הטלויזיה וכד'.
רוני כהן, מנכ"ל פרסום "טמיר כהן" (יעקבסון) סבור כי האינטרנט מהווה מבוא לפרסום של שנות ה - 2000, אולם עדיין הטלויזיה היא מכשיר הפרסום העיקרי(1).
---------------------------------------------------------------------
1. "מעריב" 2.3.2000, מוסף עסקים, עמוד 4.
ראשי פרקים:
מבוא
1.1 מטרת העבודה
1.2 הצגת הנושא.
1.3 שיטת הבחירות הישירה
סקירת הספרות
3.1 תפיסת המסר
3.2 אסטרטגיית המסר
3.3 הבנת המסר
3.4 עומס המידע.
3.5 השפעת המדיה
3.6 השפעת סרטים
3.7 אפקטיביות הפרסום על בני נוער
שיטת המחקר
4.1 השערות המחקר
4.2 אוכלוסיית המחקר
4.3 המשתנים.
4.4 כלי המחקר.
4.5 מגבלות המחקר
תוצאות
סיכום העבודה
ביבליוגרפיה
פרסום · מדיה · עיתונאי · פוליטי · תעמולה · בחירות · סרט · בחירות
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת תעמולת הבחירות בטלויזיה על בחירת מועמד לראשות הממשלה (השכלה וגיל)", סמינריון אודות "השפעת תעמולת הבחירות בטלויזיה על בחירת מועמד לראשות הממשלה (השכלה וגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.