היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול משאבים בחברת "אל על"

עבודה מס' 065748

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: פרוייקט הקמת דסק (מחלקה) הטסות רפואיות בחברת "אל-על".

6,552 מילים ,5 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

חברת "אל-על", כחברה ממוקדת לקוח, בודקת כל העת היכן היא צריכה להשתפר. החברה הינה נותנת שירות וע"י התאמת מוצריה לדרישות הלקוח היא מייצרת ערך מוסף עבורו. כמו כן ערך מוסף זה וההתאמה לשוק המשתנה והדינאמי באים לידי ביטוי בהרחבת היקף המכירות והגדלת הרווחים של החברה.
בעבודה זו דנתי :
בפיתוח מוצר חדש - הקמת דסק הטסות רפואיות.
פיתוח המוצר החדש התבצע תוך התייחסות לשיקולים והשלבים בפיתוח המוצר.
כמו כן השתמשתי בארבעת השלבים (ייזום, תכנון, ביצוע וסיום) שנבחנו בהקשר לתהליך הקמת הדסק.
בדקתי את גורמי ההחלטה בפיתוח מוצר חדש בארגון.
נעשה שימוש במערכת כלים של ניהול פרויקטים, תוך התייחסות לכל הפעילויות והאילוצים:
* WBS
* טבלת פעילויות
* תרשים גנט רשת הפרויקט
* פילוס משאבים
* גרף של התקציב המצטבר
* חישוב ההסתברות לסיום הפרויקט

בחלקה השני של העבודה דנתי בעקרונות ISO9000 בארגון, בשלבי היישום וכתוצאה מכך גם הקשיים שהארגון עלול להיתקל.

תוכן עניינים:
*מבוא
*ניהול הפרויקט, מרכבי הפרויקט
*יזום
פיתוח מוצר חדש
הצורך בפיתוח המוצר
תהליך תיכון המוצר
הכנת מסמך SOW
גורמי החלטה בפיתוח מוצר חדש
גישות לתיכון המוצר
*תכנון הפרויקט
השלבים בפיתוח מוצר חדש
WBS מבנה תכולת העבודה
טבלת פעילויות
תזמון פעילויות לפי גנט, טבלת זמנים
*ביצוע ובקרה של הפרוייקט
פירוט המשאבים הדרושים
פרופיל משאבים ופילוס המשאבים
גרף של התקציב המצטבר
הקשר בין עלות למשך הפרויקט
הסתברות לסיום הפרויקט
בקרה, מודל בקרה, סוגי בקרות
*סיום הפרויקט
פעולות בסיום הפרויקט
מפרט טכני
הנדסה משולבת
* ISO9000
עקרונות ISO9000
שלבי היישום
הקשיים הצפויים

סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

המוצר החדש בו בחרתי הינו הקמת דסק (מחלקה) הטסות רפואיות בחברת "אל-על".
חברת "אל-על" מטיסה חולים ונוסעים מוגבלים לארץ ממנה ותאום הטסות אלה נעשה באמצעות מחלקת הושבה מראש.
ההטסות הרפואיות מהוות חלק מן המטלות היומיומיות של מחלקת הושבה מראש והנושא אינו משווק אלה מהווה שרות נוסף שהחברה מעניקה ללקוחותיה.
בשנים האחרונות חברת "אל-על" עדה לכך כי קיימת דרישה הולכת וגדלה להטסות רפואיות, אם מדובר בהטסה פשוטה של לקוח הזקוק לאספקת חמצן במהלך טיסתו, ועד ללקוחות שנפצעים בתאונות, נוסעים להשתלות רפואיות וכו'. דבר זה מצריך הערכות מורכבת יותר מבחינת החברה.
בתהליך תיאום ההטסה כיום, עוד טרם הגעת הנוסע למטוס, גורמים רבים מעורבים: משרדי מכר ברחבי העולם, רופא החברה, סוכני נסיעות, חברות ביטוח, הרופאים המטפלים בנוסע, מחלקת הזמנות, יחידת הושבה מראש, מחלקת הנדסה, מחלקת אחזקה ומבצעי קרקע.
לעיתים תהליך אישור ההטסה הרפואית הוא מייגע וארוך, ופעמים רבות נובע מחוסר התאמה בין הגורמים השונים.
בסיום הפרויקט ישמש הדסק כגורם מרכזי בכל התהליך ויקצר תהליכים על ידי כך, שתיאום ההטסה יעשה ישירות מול הנוסע/סוכן.
על מנת לפתח מוצר חדש זה על חברת "אל-על" לבצע פרויקט, שיאפשר לה להציע לשוק מוצר חדש זה ולבחון אותו עפ"י כל הכלים הרלוונטיים בתכנון פרויקט למוצר חדש.

תגים:

תעופה · יזמות · פנים · ארגונית · ניהול · פרויקטים · תפעול

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול משאבים בחברת "אל על"", סמינריון אודות "ניהול משאבים בחברת "אל על"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.