היישום אינו מחובר לאינטרנט

אפקטיביות הפרסום בבנקאות הישירה

עבודה מס' 065497

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת הקשר בין מידת הפרסום לבין ההצטרפות לשימוש באמצעי הבנקאות הישירה.

4,348 מילים ,19 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

הבנקים בישראל התפתחו מאוד בעשור האחרון. הפעילות הראשית של הבנקים, היא תיווך פיננסי (אחיטוב, 2000). הבנקים פועלים על פי חוק הבנקאות (רישוי) משנת 1981, וכל אחד המעוניין לפתוח בנק חייב לעמוד בקריטריונים מחמירים של המפקח על הבנקים.
לאור העליה בפעילות, ולאור התרחבות רשת האינטרנט, החליטו בבנקים להפעיל שירות של בנקאות ישירה.
שאלת המחקר היא האם הפרסום הננקט לגבי "בנקאות ישירה" הינו אפקטיבי. שאלת המחקר תיבדק ע"י בחינת הקשר בין מידת הפרסום לבין ההצטרפות לשימוש באמצעי הבנקאות הישירה.

השערות המחקר
- H1 : פרסום משפיע באופן שלילי על ההצטרפות ל"בנקאות הישירה".
- H2 : בעלי ידע מושפעים באופן חיובי מפרסום יותר מאשר חסרי ידע (או לחילופין : רוב לקוחות הבנק המחוברים לבנקאות הישירה הנם בעלי השכלה אקדמאית).
- H3 : פרסום משפיע באופן חיובי יותר על נשים מאשר על גברים.
- H4 : פרסום משפיע באופן חיובי על לקוחות הבנק אשר הינם בעלי הכנסה ממוצעת- גבוהה מאשר על אלה בעלי הכנסה נמוכה.

ההנחה היא כי באמצעות המסר הפרסומי ניתן לפתור את כל הסוגיות התקשורתיות, בכללם בעיות תדמית, עמדה, תפיסה, ידיעה או חוסר מידע. במסגרת זו, ניתן לנצל את התקשורת השיווקית כגיבוי לפעולות שיווקיות אחרות (לבנון, 1995).

תוכן עניינים:
מבוא
1.1 שאלת המחקר
1.2 השערות המחקר
1.3 רציונל הבנקאות הישירה
1.4 יתרונות וחסרונות בפרסום
1.5 יעדי הפרסום
מתודולוגיה
2.1 שיטת המחקר
2.2 הגדרת משתנים:
2.3 אוכלוסיית המחקר והמדגם
2.4 מגבלות המחקר
תוצאות המחקר
3.1 התפלגות המדגם
3.2 בדיקת השערות המחקר
דיון
סיכום.
ביבליוגרפיה.

קטע מהעבודה:

ישנן מספר שיטות לקביעת יעדי פרסום, ביניהן קביעת יעדי מכירות ממשיים. ככל שקשה יותר להשתמש באומדני מכירות כבסיס לקביעת יעדי הפרסום ולמדידת הצלחת הקמפיין, גוברת הפניה למשתנים הידועים כ"משתני תקשורת". רוב המשתנים האלה מופיעים כמודלים מדרגיים של השפעה, שביסודם עומדת ההנחה כי פרסומת מניעה את הצרכן במעלה סולם השפעות.
קביעת היעדים שונה מנשים לגברים היות וגברים קשה יות לשכנע בפרסומות.( Sutherland' Max (2000

תגים:

בנק · לקוח · עמלות · פרסום · אינטרנט · בנקאות · ישירה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אפקטיביות הפרסום בבנקאות הישירה", סמינריון אודות "אפקטיביות הפרסום בבנקאות הישירה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.