עבודה מס' 065310
מחיר: 240.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח הסביבה השיווקית
4,550 מילים ,6 מקורות ,2006
חברת "אצות ים ראש הנקרה" הוקמה בשנת 1993 כענף ייחודי וחדשני בקיבוץ ראש הנקרה והינה החווה היחידה בארץ לגידול אצות מאכל לבני אדם.
החברה החלה את פעילותה בשנותיה הראשונות במסגרת שבה שיתפה פעולה עם חברת "דשנים וחומרים כימיים בע"מ" ועם המכון לחקר ימים ואגמים בפיתוח שיטה לייצור האצה GRACILLARIA והפקת אגר ממנה.
נכון להיום, החברה משתמשת בטכנולוגיה מתקדמת לגידול אצות בתנאים מבוקרים, המשפרים גם את קצב הגידול של האצות וגם את כמות היבול וממשיכים לעבוד על פיתוח זנים נוספים.
מטרת החברה היא להגדיל את הפעילות הכלכלית בארץ ולהרחיב את מכירותיה. ניתן לממש מטרה זו ע"י הגדלת נתח השוק ויצירת ביקוש בפניה לפלחי שוק אשר אינם מכירים את המוצר.
תוכן עניינים:
חלק א' - הצגת החברה והסביבה
1. מבוא
2. ניתוח סביבת מאקרו על פי מודל PESTE
3. ניתוח הסביבה העסקית על פי מודל SWOT
4. ניתוח סביבת המקרו
חלק ב' - ניתוח החברה
1. הצורך והרצון עליו עונה החברה
2. פילוח שוק
3. מיצוב
4. מפה תפיסתית
5. אסטרטגיית כיסוי שוק
6. תמהיל השיווק
א. Product - תמהיל המוצר
ב. Price - המחרה
ג. Place - הפצה
ד. Promotion - תקשורת
7. סיכום ומסקנות
8. ביבליוגרפיה
PESTE · Place · Price · Promotion · SWOT · אסטרטגיית · המחרה · הפצה · מיצוב · מפה · סביבת · עונה · עליו · פילוח · שוק · תמהיל · תפיסתית · תקשורת
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת אצות ים", סמינריון אודות "חברת אצות ים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.